Delete-lehti 2/2016 ilmestyi

Delete-lehden numero 2/2016 on ilmestynyt verkkoversiona osoitteessa www.delete.fi/deletelehti. Lehti tarjoilee juhannuslukemiseksi mielenkiintoisia aiheita liittyen muun muassa Olympiastadionin massiiviseen korjausurakkaan ja geotermiseen lämpöön, joka nostaa päätään uutena energiantuottomuotona Suomessa.

Delete-lehden numerossa 2/2016 kerromme, millainen on maailman kauneimpiin stadioneihin arvostetun Olympiastadionin massiivinen korjausurakka. Lisäksi esittelemme Otaniemeen kaivautuvaa ST1 Deep Heat Oy:n syvälämpölaitoksen rakennus-, tai paremminkin porausprojektia sekä Imatran kulttuurimaiseman ykköskohteen Imatrankosken patoremonttia, joka on muuten tähän mennessä ainoa laatuaan.

Kerromme myös, miten mittaamme Helsingin Sörnäisissä Haapaniemenkatu 4:ssä sijaitsevan toimistorakennuksen purkutyömaan hiilijalanjäljen

​Delete-lehti käsittelee laajalti toimialamme taustoja, uutisia ja vaikuttajia. Lehti ilmestyy vuonna 2016 printtiversiona kaksi kertaa ja verkkoversiona neljä kertaa. Verkkoversio lehdestä löytyy osoitteesta http://www.delete.fi/deletelehti/

Lehden voit tilata tämän linkin kautta. Seuraava printtilehti ilmestyy syksyllä 2016.

Palautetta lehdestä ja juttuideoita voi lähettää osoitteella info@delete.fi

Hyviä lukuhetkiä ja juhannusta!

Toivottaa Delete-lehden toimitus

Tanja Vepsäläinen

viestintäpäällikkö

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 50 590 3916

tanja.vepsalainen@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.