DELETE NIMITTÄÄ UUDEN HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJAN

Delete Group Oyj  | Pörssitiedote 9.1.2020 klo 16:00

DELETE NIMITTÄÄ UUDEN HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJAN

Åsa Söderström Winbergin pyydettyä vapautusta tehtävästään Deleten hallituksen puheenjohtajana, Deleten 9. tammikuuta 2020 pidetty ylimääräinen yhtiökokous on nimittänyt Martin Forssin, KTM, uudeksi hallituksen jäseneksi. Ylimääräisen yhtiökokouksen jälkeen koolle kutsutussa hallituksen kokouksessa Forss valittiin hallituksen puheenjohtajaksi.

Söderström Winberg jatkaa hallituksen jäsenenä. Hän on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2014 ja toiminut hallituksen puheenjohtaja vuodesta 2017.

Christian Schmidt-Jacobsen ja Ronnie Neva-aho jatkavat hallituksen jäseninä.

”Toivotan Forssin lämpimästi tervetulleeksi Deleten hallituksen puheenjohtajaksi. Hänen taustallaan ja kokemuksellaan ympäristöpalveluista uskon, että hänellä on hyvät edellytykset tukea Deleteä, kun yritys on siirtymässä uudelle aikakaudelle. Delete suunnittelee luopumista osasta liiketoimintaansa ​​ja aikoo keskittyä ympäristöpalveluliiketoimintaan, jonka selkärankana toimii Puhdistuspalvelut liiketoiminta. Haluan kiittää Söderström Winbergiä hänen arvokkaasta panoksestaan puheenjohtajakaudella ja olen iloinen siitä, että hän jatkaa Deletessä hallituksen jäsenenä”, sanoo Christian Schmidt-Jacobsen, hallituksen jäsen ja Deleten pääomistajan Axcel Managementin Managing Partner.

”Näen Deletessä paljon potentiaalia pohjoismaiden johtavana ympäristöpalveluyrityksenä. Työskentelymme johdon kanssa jatkuu strategisella suunnittelulla, keskittyen erityisesti ydinliiketoimintaan, Puhdistuspalveluihin ”, kommentoi hallituksen puheenjohtaja Martin Forss.

Lisätietoja hallituksen jäsenistä on saatavana yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.deletegroup.com.

Delete Group Oyj

LISÄTIETOJA:

Delete Group Oyj

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

Puhelin: +358 400 357 767
Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

JAKELU:

www.deletegroup.fi

Delete Group Oyj on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla.

Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 1 000 ammattilaista yli 34 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

DELETE GROUP OYJ