• Delete Group Oyj/

Delete osti pirkanmaalaisen Timanttiurakointi Hernesniemi Oy:n, Mäkelän Timanttiporaus Oy:n ja Ykköspurku Oy:n liiketoiminnan

Delete osti 28.4.2017 Timanttiurakointi Hernesniemi Oy:n, Mäkelän Timanttiporaus Oy:n ja Ykköspurku Oy:n liiketoiminnan. Kauppojen myötä Delete vahvistaa asemaansa purkumarkkinalla, erityisesti Pirkanmaalla, jossa rakentamisen tulevaisuudennäkymät ovat kasvavat ja positiiviset.

Delete on Pohjoismaiden johtava purkupalveluiden tarjoaja. Sen purkuliiketoiminnan liikevaihto kasvoi Suomessa vuonna 2016 noin 52 miljoonaan euroon. Delete ennustaa kasvun jatkuvan vuoden 2017 aikana niin orgaanisesti kuin nyt tehtyjen liiketoimintakauppojenkin ansiosta.

– Kaupat ovat meille erittäin tärkeitä, sillä ne tukevat tavoitteitamme olla rakennusteollisuuden paras kumppani ja kehittää sekä laajentaa purkumme palvelutarjoamaa, kertoo toimitusjohtaja Tommi Kajasoja Deletestä.

– Delete saa mittavan joukon purkuammattilaisia ja osaamista erityisesti timanttisahauksiin- ja porauksiin sekä rakennusten sisäpuolisiin kaivuutöihin ja louhintoihin, joihin Timanttiurakointi Hernesniemi Oy muun muassa on erikoistunut, Kajasoja lisää.

Ostetut liiketoiminnat sijaitsevat Pirkanmaalla Ylöjärvellä. Kauppojen myötä Deleteen siirtyy vanhoina työntekijöinä nelisenkymmentä purkuammattilaista ja kattavasti purkukalustoa.

– Delete kanssa muodostamamme yhdessä kokonaisuuden, joka avaa meille laajasti uusia mahdollisuuksia, sanovat Timanttiurakointi Hernesniemi Oy:n omistaja Hannu Hernesniemi ja Mäkelän Timanttiporaus Oy:n omistaja Seppo Mäkelä

Kaupat eivät vaikuta voimassaoleviin urakoihin ja sopimuksiin.

Lisätietoja:

Tommi Kajasoja, toimitusjohtaja, Delete Finland Oy, p. +358 46 851 5963 tai tommi.kajasoja@delete.fi

Hannu Hernesniemi, Timanttiurakointi Hernesniemi Oy, p. +358 400 838 450 tai hannu.hernesniemi@delete.fi

Seppo Mäkelä, Mäkelän Timanttiporaus Oy, p. +358 400 732 397 tai seppo.makela@delete.fi

Lisätietoja Timanttiurakointi Hernesniemi Oy:stä timanttiurakointi.fi

Lisätietoja Deleten purkuliiketoiminnasta https://www.delete.fi/services/purkutyot/

Tommi Kajasoja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 46 851 5963

tommi.kajasoja@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 170 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Lainaukset

Kaupat ovat meille erittäin tärkeitä, sillä ne tukevat tavoitteitamme olla rakennusteollisuuden paras kumppani ja kehittää sekä laajentaa purkumme palvelutarjoamaa.
Tommi Kajasoja, toimitusjohtaja, Delete Finland Oy