DELETE PALAUTTAA NÄKYMÄT VUODELLE 2020

Delete Group Oyj | Sisäpiiritieto 10.11.2020 klo 13.00 EET

COVID-19-pandemian ja siihen liittyvän taloudellisen kehityksen epävarmuuden vuoksi Delete peruutti näkymänsä 3. huhtikuuta 2020. Koska epävarmuus koko vuoden tuloksesta on vähentynyt, Delete palauttaa näkymänsä.

Näkymät vuodelle 2020:

Deleten neljännen vuosineljänneksen jatkuvien toimintojen oikaistun käyttökatteen (EBITDA) odotetaan olevan samalla tai paremmalla tasolla kuin vuonna 2019. Jatkuvien toimintojen oikaistu käyttökate vuoden 2019 neljännellä neljänneksellä oli 2,2 milj. euroa.

Koko vuoden 2020 jatkuvien toimintojen oikaistun käyttökatteen odotetaan jäävän edellisestä vuodesta. Vuonna 2019 Deleten jatkuvien toimintojen oikaistu käyttökate oli 13,2 milj. euroa.

COVID-19-pandemian takia näkymät sisältävät epävarmuutta tavallista enemmän ja perustuvat oletukseen, että pandemian vuoksi toimintaympäristössä ei tapahdu merkittäviä muutoksia.

LISÄTIEDOT:

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Puh. +358 400 357 767
Sähköposti:
ville.mannola@delete.fi

JAKELU:

www.deletegroup.fi

DELETE GROUP LYHYESTI

Delete Group on Pohjoismaiden johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Konserni tarjoaa palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toiminta jakautuu kolmeen liiketoimintaan: Teollisuuspalvelut, Purkupalvelut (Myytävänä olevat toiminnot) ja Kierrätyspalvelut. Delete Group syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete Group on ostanut vuoden 2011 jälkeen yli 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla.

Konsernin pääkonttori on Helsingissä, ja se työllistää noin 900 ammattilaista yli 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.