Delete peruu vuotta 2020 koskevat näkymänsä

Delete Group Oyj | Pörssitiedote 3.4.2020 klo 16:30 EEST

Delete Group peruu alla mainitut vuotta 2020 koskevat näkymänsä COVID-19-pandemian aiheuttamasta talouskehityksen epävarmuudesta johtuen. Delete julkistaa jälleen näkymänsä, kun liiketoiminnan ennustettavuus paranee ja vuoden 2020 tuloskehitystä voidaan paremmin arvioida. Pandemian vuoksi eräät Puhdistuspalvelut-liiketoiminnan teollisuusasiakkaat ovat siirtäneet huoltoseisokkeja vuoden toiselta kvartaalilta myöhempään ajankohtaan vuoden 2020 tai 2021 aikana.

Yhtiön 25.2.2020 julkaisemat näkymät vuodelle 2020:

”Puhdistuspalvelut-liiketoiminnan kysynnän arvioidaan kasvavan vuonna 2020. Kierrätettävän jätteen määrän odotetaan pysyvän tasaisena vuonna 2020 ja kierrätyspolttoaineen kysynnän odotetaan parantuvan asteittain vuonna 2020 parantaen Kierrätyspalvelut-liiketoiminnan tulosta.

Delete Groupin Jatkuvien toimintojen liikevoiton odotetaan paranevan vuonna 2020.”

LISÄTIEDOT:

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Puh. +358 400 357 767
Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

JAKELU:

www.deletegroup.fi

Delete Group on Pohjoismaiden johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Konserni tarjoaa palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toiminta jakautuu kolmeen liiketoimintaan: Teollisuuspalvelut, Purkupalvelut (Myytävänä olevat toiminnot) ja Kierrätyspalvelut. Delete Group syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete Group on ostanut vuoden 2011 jälkeen yli 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla.

Konsernin pääkonttori on Helsingissä, ja se työllistää noin 900 ammattilaista yli 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.