Deletelle uusi talous- ja rahoitusjohtaja

Delete-konsernin uudeksi talous- ja rahoitusjohtajaksi (Group CFO) ja konsernin johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Ville Mannola (38).

Mannola aloittaa tehtävässään viimeistään 1.6.2017 ja raportoi Delete-konsernin toimitusjohtaja Jussi Niemelälle.

Mannola on aiemmin toiminut GS Hydro Oy:n Group CFO:n tehtävässä ja hänellä on vahva projektiliiketoiminnan kokemus vuosien varrelta.

Lisätietoja antaa:

Jussi Niemelä

Delete Group Oy

GSM  +358 400 462 696

jussi.niemela@delete.fi

Jussi Niemelä

Delete Group Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM  358 400 462 696

jussi.niemela@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.