Deleten RekryKoulutus alkaa jälleen – koulutamme ja rekrytoimme 20 uutta puhdistusalan ammattilaista

Haluatko työskennellä tulevaisuuden alalla, ympäristöpalveluiden parissa? Tässä on tilaisuutesi kouluttautua jopa täysin uuteen ammattiin! Aiempaa kokemusta alalta ei vaadita.

Delete kouluttaa ja rekrytoi 20 uutta puhdistusalan osaajaa, joiden tehtävänä on vastata tärkeistä ja monipuolisista puhdistusalan työtehtävistä yhteiskuntamme toimivuuden takaamiseksi. Tavoitteena on palkata kaikki koulutuksen läpikäyneet osallistujat vakituiseen työsuhteeseen. Haemme työntekijöitä seuraaville toimipisteille: Helsinki, Riihimäki, Porvoo, Turku, Rauma, Pori ja Harjavalta.

– Toteutimme keväällä 2017 ensimmäisen RekryKoulutuksemme ja saimme siitä erittäin positiivisia kokemuksia ja upeita kollegoja joukkoomme. Nyt Deletelle on jälleen mahdollisuus päästä töihin ilman pohjakoulutusta – koulutamme hakija tehtävään ja tarjoamme vakituista työsuhdetta kaikille koulutuksen suorittaneille, kertoo Deleten henkilöstöjohtaja Jukka Marttila.

Koulutus kestää 3,5 kuukautta (22.1.-2.5.2018), jonka aikana pääsee perehtymään ja kouluttautumaan huolella tuleviin työtehtäviin. Koulutuksessa yhdistyy lähiopetus (20 päivää) ja käytännön työskentely Deletellä. Koulutuksessa opiskeltavat työtehtävät koostuvat monipuolisista puhdistusalan tehtävistä, kiinteistöalalla, viemäritöissä ja teollisuudessa.

– Haemme Deletelle motivoituneita ammattilaisia. Tällä hetkellä alalla on valitettavan vähän työvoimaa tarjolla. Emme hae valmiita osaajia, vaan haluamme kouluttaa alasta aidosti kiinnostuneita henkilöitä työskentelemään Deletessä. Tärkeimpinä valintakriteereinä ovat motivaatio ja hyvä asenne työhön sekä halu oppia, lisää Marttila.

Ohjelman toteutuksesta vastaavat Uramuuntaja Oy ja Barona Teollisuus Oy yhdessä Deleten sekä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa.

Tässä vielä viisi hyvää syytä hakea mukaan:

1. Tähtäimessä vakituinen työpaikka

2. Ainutlaatuinen koulutuskokonaisuus ja perehdytys töihin

3. Kuusi uutta työssä vaadittavaa korttia takataskuun

4. Kasvavan ja menestyvän Delete-konsernin rento työyhteisö ja työpaikka, jossa töitä tulee riittämään

5. Teet työtä, jolla on näkyvä vaikutus yhteiskuntamme arkipäivään

Miten voin hakea mukaan?

Hakuohjeet ja lisätiedot löydät Deleten RekryKoulutuksen nettisivuilta: www.uramuuntaja.fi/deletelansi

Toimi nopeasti, sillä haku päättyy 8.1.2018.

Lue Deleten ja osallistujien kokemuksia kevään 2017 ohjelmasta »

Tutustu viime kevään ohjelmaan videolta:

Jukka Marttila

henkilöstöjohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM +358 40 161 6222

jukka.marttila@delete.fi

Delete on Suomessa ja Ruotsissa toimiva johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Tarjoamme asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toimintamme jakautuu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut, Purkupalvelut ja Kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut. Delete on perustettu vuonna 2010 ja sen palveluksessa on noin 870 ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa. Deleten pääkonttori on Helsingissä. Toimimme yli 30 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa. Konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2016 oli 179,7 miljoonaa euroa.