DELETEN REVOLVERILAINAN JATKAMINEN JA MUUTOKSET LUOTON MÄÄRÄÄN

Delete Group Oyj | Pörssitiedote 29.12.2020 kello 10.15

Delete konsernin Nordea Bank Oyj:n kanssa solmiman komittoidun revolverilainan (RCF) ("Nordea RCF") eräpäivää on jatkettu 15.2.2021 asti seuraavilla muutoksilla komittoidun luoton määrään:

• 12 000 000 euroa 16. joulukuuta 2020 – 31. joulukuuta 2020;

• 9 000 000 euroa 1. tammikuuta 2021 – 15. tammikuuta 2021; ja

• 7 000 000 euroa 16. tammikuuta 2021 – 15. helmikuuta 2021.

Komittoidun luoton määrä oli välittömästi ennen sovittuja muutoksia 15 000 000 euroa ja eräpäivä oli 31.12.2020.

Delete Group Oyj tiedotti 16.12.2020 aloittaneensa tietyt vapaaehtoiset velkojen uudelleenjärjestelytoimet. Osana näitä uudelleenjärjestelytoimia ja varmistaakseen, että konsernilla on tulevaisuudessa käytettävissään riittävä määrä käyttöpääomaa, konserni on aikeissa korvata Nordea RCF -sopimuksen yhdellä tai useammalla uudella, yhteensä vähintään 10 miljoonan euron suuruisella, super senior RCF -sopimuksella. Nordea RCF -sopimuksen eräpäivän jatkaminen mahdollistaa sen, että konsernilla on riittävästi aikaa sopia ja neuvotella korvaavat RCF-sopimukset.

Lisätietoja:

Ville Mannola, CFO

puh: +358 400 357 767

email: ville.mannola@delete.fi

DELETE GROUP LYHYESTI

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Kierrätyspalveluissa ja Purkupalveluissa (liiketoiminta divestoidaan tammikuussa 2021).

Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on Purkupalvelujen divestoinnin jälkeen noin 700 ammattilaista yli 35 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.