Isännöintipäivät 14.-16.9.2016, Jyväskylän Paviljonki

Isännöintipäivät on vuoden ykköstapahtuma, joka kokoaa yhteen kiinteistöalan edelläkävijät ja isännöinnin ammattilaiset. Myös Delete on mukana tapahtumassa osastolla 130.

Esittelemme osastollamme palvelumme kiinteistöille ja isännöintiin. Tule kuulemaan lisää, miten voimme auttaa arjen haasteissa! Tarjoamme kattavasti tietoa palveluistamme kuten ryömintätilojen korjauksista ja saneerauksista, haitta-aine- ja muista purkutöistä, putkistojen kuvauksista ja huuhteluista sekä suurtehoimurointipalveluista mitä erilaisimpiin kohteisiin. Meiltä saa myös viemäripalvelut koko maassa. Yhteistä kaikille palveluillemme on tinkimaton työn laatu ja pitävät aikataulut.

Näyttelyalueen lisäksi Isännöintipäivien seminaareissa on tarjolla inspiroivia ja ajankohtaisia huippuluentoja, kiinnostavia näkökulmia ja uutta tietoa. Lisätietoja seminaarista ja ohjelmasta sekä ohjeet ilmoittautumiseen saat Isännöintipäivien verkkosivuilta tästä linkistä.

Tavataan Isännöintipäivillä!

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.