Jäte, Vesi, Ympäristö 2016 -messut, 12.-14.10.2016 Messukeskus, Helsinki

Maan asiantuntevin ja ajankohtaisin jäte-, vesi- ja ympäristöalan ammattitapahtuma järjestetään Helsingissä 12.-14.10.2016 ja myös Delete on mukana näytteilleasettajana.

Tervetuloa tutustumaan messuille Deleten kierrätyksen ja jätteenkäsittelyn palveluihin. Kerromme muun muassa materiaalinkäsittelystämme ja sen tehokkuudesta sekä tavastamme mitata purkutyössä syntyvää hiilijalanjälkeä. Lisäksi osastollamme kuulet myös muista palveluistamme rakentamiseen ja teollisuuteen.

Jäte, Vesi, Ympäristö järjestetään yhdessä Suomen suurimman rakentamisen ja talotekniikka-alan messujen FinnBuildin, infrastruktuurin keskittyvän InfraExpon, liikuntapaikkarakentamisen Arenan sekä viherrakentamisen ViherTekin kanssa.

Näyttely tarjoaa uusinta tietoa, tuotteita ja palveluita kuntien, kuntaliittojen ja valtion ympäristö-, jätetekniikoiden ja palveluiden hankinnoista sekä energia- ja vesihuollosta vastaaville päättäjille, asiantuntijoille, suunnittelijoille ja käyttäjille. Myös teollisuuden, kaupan ja palvelusektorin ympäristö- ja jäteasioista vastaavat henkilöt hyötyvät tapahtuman kattavasta tietopaketista.

Tavataan messuilla!

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM 358 400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.