Juha Kettunen nimitetty Delete Group Oyj:n kaupalliseksi johtajaksi

Delete Group Oyj   Pörssitiedote 8.4.2021 kello 9.00

Konetekniikan DI ja eMBA Juha Kettunen (45) on nimitetty Delete-konsernin kaupalliseksi johtajaksi (Commercial Director) ja konsernin johtoryhmän jäseneksi 23.4.2021 alkaen. Kettunen siirtyy Deleteen Saalasti Finland Oy:n myyntijohtajan tehtävästä.

Kettunen tulee vastaamaan Delete-konsernin myynnin johtamisesta sekä yhtiön avainasiakkuuksista yhdessä muun organisaation kanssa. Hänellä on vahvaa kokemusta vastaavista tehtävistä erityisesti energia- ja prosessiteollisuudesta.

Juha Kettunen raportoi konsernijohtaja Tommi Kajasojalle.

Tommi Kajasoja kommentoi: ”Toivotan Juhan lämpimästi tervetulleeksi Deleteen. Juhan pitkäaikainen kokemus asiakasrajapinnassa toimimisesta Deletelle tärkeillä asiakastoimialoilla sekä hänen energinen ja ratkaisuhakuinen toimintatapansa auttavat meitä varmasti keskeisimmän tavoitteemme, orgaanisen kasvun, saavuttamisessa.”

LISÄTIETOJA:

Tommi Kajasoja, konsernijohtaja, Delete Group Oyj
Sähköposti: tommi.kajasoja@delete.fi

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kahdella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa ja Kierrätyspalveluissa. Delete Group syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete Group on ostanut vuoden 2011 jälkeen yli 34 yritystä. Konsernin pääkonttori on Helsingissä, ja se työllistää noin 700 ammattilaista yli 35 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.