Korjausrakentaminen 2017 -tapahtumassa tukevaa asiaa rakentamisen ammattilaisille

Tule Korjausrakentaminen 2017 -tapahtumaan kuulemaan alan ajankohtaisimmat menetelmät, hankkeet ja uutuudet. Tapahtuma järjestetään Helsingin Wanhassa Satamassa tiistaina 7.2.2017 klo 10-17. Myös Delete on mukana osastolla A6.

Delete keskittyy Korjausrakentaminen 2017 -tapahtumassa erityisesti julkisivut-teemaan. Esittelemme osastollamme julkisivukorjauksiin uutta menetelmää, jonka avulla voidaan tehostaa julkisivuremonteissa julkisivulaattojen purkutyötä. Delete tarjoaa uuden menetelmän kivirakenteisten julkisivujen purkamiseen entistä äänettömämmin ja kustannustehokkaammin sekä vähemmillä vaurioilla.

Korjausrakentaminen 2017 kokoaa yhteen korjausrakentamisen ammattilaiset ympäri Suomen. Deleten osastolla paikalla ovat muun muassa saneerauspurun, sisäilman tutkimisen ja muiden rakentamisen palveluidemme asiantuntijat.

Tule poikkeamaan osastollemme samalla, kun tutustut Korjausrakentamisen muuhun tarjontaan. Päivässä on luvassa seminaareja, hanke-esittelyjä, tietoiskuja ja paneelikeskustelu. Päivän päätteeksi verkostoidutaan After Workin merkeissä.

Osallistuminen vaatii rekisteröinnin ja voit rekisteröityä mukaan tästä.

Tapahtuma järjestetään kahdeksatta kertaa ja on suunnattu korjaushankkeiden eri ammattilaisosapuolille, kuten urakoitsijoille, suunnittelijoille ja taloyhtiöiden päättäjille. Korjausrakentaminen 2017 -päivässä pureudutaan tehokkaasti alan ajankohtaisiin aiheisiin ja korjausrakentamisen tulevaisuuden ratkaisuihin.

Lisätietoja tapahtumasta: http://korjausrakentaminen.messukeskus.com/

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa ja vuonna 2016 yllämme noin 170 miljoonan euron pro forma -liikevaihtoon. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.