Laatu-, ympäristö- ja turvallisuussertifikaatit kattavat nyt koko Deleten toiminnan Suomessa

Delete sai joulukuussa 2013 valtakunnallisille teollisuuden ja rakentamisen ympäristöpalveluilleen konsernitasoiset laatu-, ympäristö- ja turvallisuussertifikaatit. Sertifikaatit ovat osoitus siitä, että Deleten tapa toimia täyttää OHSAS 18001:2007, ISO 9001:2008 ja ISO 14001:2004 -standardien vaatimukset.  Sertifikaatit myönsi Inspecta Sertifiointi.

Deleten tavoitteena on olla Suomen paras teollisuudelle ja rakentamiseen ympäristöpalveluja tarjoava yritys ja asiakkaidensa mielestä halutuin ympäristöpalvelujen tuottaja.

- Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja luotettavaa kumppanuutta.  Sen varmistamme johtamisjärjestelmällä, joka tukee yrityksen jatkuvaa kehittymistä ja auttaa vastaamaan asiakkaiden, omistajien ja muiden sidosryhmien odotuksiin. Sertifikaatit todentavat järjestelmämme luotettavuuden, toteaa Deleten toimitusjohtaja Jussi Niemelä.

- Yritys tarvitsee järjestelmällisen ja selkeän toimintatavan pysyäkseen kilpailukykyisenä. Valitsemalla Deleten kumppanikseen asiakkaamme voi varmistua, että palveluittemme riskit ja ympäristövaikutukset on minimoitu ja niitä seurataan jatkuvasti. Henkilöstömme osaaminen on avainasemassa vastuullisuuden kehittämisessä, kertoo Deleten HSEQ-päällikkö Tarja Saarivalta.

Sertifiointi kattoi jo aiemmin Delete Puhdistuspalveluiden ja Delete Kunnostuspalveluiden palvelutarjonnan, ja loppuvuodesta sertifioinnin piiriin saatiin myös Deleten Kierrätys- ja Purkupalvelut Oy:n kierrätys- ja jätteenkäsittelytoiminnot ja purkupalvelut. Deletessä työskentelee kaikkiaan noin 700 ympäristöpalveluiden ammattilaista.

Delete on nopeasti kasvava teollisuuden ja rakentamisenympäristöpalveluihin keskittynyt konserni. Delete palvelee eri teollisuudenaloja, kiinteistöjä sekä rakentamista ja tuottaa ympäristöpalveluita Suomessa ja Ruotsissa. Deleten liiketoiminta-alueita ovat teollisuuden ja kiinteistöjen puhdistuspalvelut, purkupalvelut sekä kierrätys- ja jätteenkäsittelypalvelut.

Saadaksesi lisää tietoa Deletestä, seuraa meitä:

Linked In