Muutoksia Delete Group Oyj:n johtoryhmässä

Delete Group Oyj        Pörssitiedote               11.1.2022 kello 11.00

Muutoksia Delete Group Oyj:n johtoryhmässä

Delete Group Oyj:n johtoryhmän kokoonpano on muuttunut.

Konsernin johtoryhmän kokoonpano 1.1.2022 alkaen:

• Sirpa Ojala, konsernijohtaja
  • Ville Mannola, konsernin talous- ja rahoitusjohtaja
  • Peter Revay, Ruotsin maajohtaja

Lisäksi Janika Vilkman palaa yhtiön palvelukseen lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi helmikuussa 2022.

Entinen johtoryhmän jäsen Henri Pesonen jatkaa Kierrätyspalveluiden liiketoimintajohtajana, ja Puhdistuspalveluiden liiketoimintajohtajaksi on 1.1.2022 alkaen nimitetty organisaation sisältä Markku Salminen (FM, s. 1973).

LISÄTIEDOT

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj
Sähköposti: ville.mannola@delete.fi
Puh. +358 400 357 767

www.deletegroup.fi

Delete Group on yksi Pohjoismaiden johtavista ympäristöpalvelujen tarjoajista, erikoisosaaja, joka tekee työtä toimivamman ja puhtaamman yhteiskunnan puolesta. Tarjoamme asiakkaillemme teollisuudessa, rakennus- ja kiinteistöalalla sekä julkisella sektorilla niiden toiminnan kannalta kriittisiä puhdistus- ja kierrätyspalveluita. Ylläpidämme huoltovarmuutta auttamalla teollisuutta optimoimaan tuotantoaan sekä kaupunkeja ja kuntia pitämään infrastruktuurin kunnossa ja asuinympäristön viihtyisänä. Vastaanotamme, kierrätämme ja käsittelemme jätettä turvallisesti, luotettavasti ja vastuullisesti.

Vuonna 2020 liikevaihtomme oli 117 miljoonaa euroa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Konserni työllistää noin 700 ammattilaista yli 35 toimipisteessä Suomessa ja Ruotsissa