Muutos Delete Groupin johtoryhmässä

Delete Group Oyj | Pörssitiedote | 17.8.2023 klo 13.00

Muutos Delete Groupin johtoryhmässä

Delete Group Oyj:n Ruotsin maajohtaja ja Delete Sweden AB:n toimitusjohtaja Peter Revay on ilmoittanut eroavansa yhtiön palveluksesta siirtyäkseen uuteen tehtävään Delete Groupin ulkopuolelle. Yhtiö aloittaa hänen seuraajansa rekrytointiprosessin. Peter Revay aloitti yhtiön palveluksessa vuonna 2019 ja jatkaa tehtävässään ja johtoryhmän jäsenenä helmikuuhun 2024 saakka.

”Haluan kiittää Peteriä hänen erinomaisesta työstään ja panoksestaan Delete Groupin kehittämisessä. Ruotsin maajohtajana ja Delete Swedenin toimitusjohtajana Peter on ollut avainroolissa monissa yrityksemme kannalta merkittävissä liiketoimintaprojekteissa”, sanoo Sirpa Ojala, Delete Groupin konsernijohtaja.

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Puh. +358 400 357 767

Sirpa Ojala, konsernijohtaja, Delete Group Oyj