Sisäpiiritieto, positiivinen tulosvaroitus: oikaistu käyttökate kasvaa merkittävästi

Delete Group Oyj     Pörssitiedote             9.11.2022 klo 8.30
Sisäpiiritieto

Päivitetyt näkymät vuodelle 2022:

Puhdistuspalveluliiketoiminnan kysynnän odotetaan kasvavan vuonna 2022. Tuottavuuden  huomattavan paranemisen, kustannusinflaation hallinnan ja vakaan orgaanisen peruskysynnän kasvun ansiosta Delete Groupin oikaistun käyttökatteen tammi–joulukuussa 2022 arvioidaan olevan 14,0–15,0 miljoonan euron tasolla (tammi–joulukuu 2021: 7,8 miljoonaa euroa). Delete Groupin oikaistun liikevoiton odotetaan paranevan vastaavasti.

Aiemmin voimassa olleet näkymät vuodelle 2022, julkaistu 29.6.2022:

Puhdistuspalveluliiketoiminnan kysynnän odotetaan kasvavan vuonna 2022. Delete Groupin tehokkuuden ja tuottavuuden odotetaan paranevan edellisvuoteen verrattuna.

Delete Groupin vuoden 2022 liikevoiton ilman kierrätyspalveluliiketoimintaa odotetaan paranevan verrattuna vuoden 2021 liikevoittoon ilman kierrätyspalveluliiketoimintaa.

Koronaviruspandemian ja geopoliittisen kehityksen takia näkymät sisältävät epävarmuutta tavallista enemmän ja perustuvat oletukseen, että pandemian vuoksi toimintaympäristössä ei tapahdu merkittäviä muutoksia eikä suunniteltuja töitä lykätä tai peruuteta.

LISÄTIEDOT

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja, Delete Group Oyj

Sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Puhelin +358 400 357 767

www.deletegroup.fi

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita puhdistuspalveluissa.

Konsernin pääkonttori sijaitsee Vantaalla, ja sen palveluksessa on noin 600 ammattilaista 27 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.