Syksy on hyvä aika hoitaa taloyhtiön viemarit ja sadevesikaivot kuntoon – 24 h viemäripalvelut Deletestä

Syksy on kiinteistölle hyvä aikaa laittaa viemärit ja kaivot kuntoon ennen sateita ja jäätymisiä. Kesän aikana sadevesikaivoihin kulkeutuneet hiekat kannattaa huuhdella pois ennen talvea ja tehdä normaali vuosittainen kausihuolto sadevesikaivoihin, öljynerottimiin tai rasvanerottimiin. Vaihtoehtona on myös perinpohjainen kuntokartoitus viemärikuvauksineen.

Delete hoitaa kaikki viemäreihin liittyvät palvelut ammattitaitoisesti. Toimintamme keskiössä on työturvallisuus, ympäristöturvallisuus ja henkilöstöllämme on rautainen ammattitaito. Palvelemme myös 24 h päivystyksessä, jos sattuisi akuutti vahinko tai viemärin tukkeutuminen. Vahingon sattuessa soitto 010 656 1000 numeroon riittää!

Muistutamme myös, että rännit on syytä puhdistaa ennen pakkasia. Ränneihin jää usein muun muassa lehtiä, jotka voivat aiheuttaa ongelmia, kun tullaan talvikaudelle. Palvelemme talvikaudella myös lumitöissä. Sovi jo ajoissa syksyllä kiinteistön lumenpudotuksista koko talvikaudeksi ja varaudu samalla talveen hoitamalla rännien pesu!

Katso paikkakuntakohtaiset yhteystietomme ja kysy lisää!