Taloyhtiö 2017 -tapahtuma kerää yhteen tietokokonaisuuden taloyhtiölle

Jokavuotinen Taloyhtiö-tapahtuma järjestetään keskiviikkona 26.4. Helsingin Messukeskuksen Kokoustamossa ja myös Delete on mukana osastolla 5.

Tapahtuman luennot on suunnattu muun muassa taloyhtiöiden puheenjohtajille, hallituksille, isännöitsijöille ja vaikkapa huoltoyhtiön edustajille. Luennoimassa ovat Kiinteistöliiton ja Kiinteistöliitto Uusimaan edustajia sekä alan muita tunnettuja ammattilaisia. Seminaarien ja tietoiskujen lisäksi tapahtumassa on laaja, asiantuntijapalveluita tarjoavien yritysten näyttely.

Tule kuulemaan taloyhtiölle tukeva tietopaketti asiaa ja tutustumaan alan toimijoiden palveluihin. Voit rekisteröityä kävijäksi tapahtumaan tästä linkistä: http://taloyhtiotapahtuma.net/ilmoittautuminen_kavijaksi/

Ennakoivan kunnossapidon merkitys

Delete esittelee Taloyhtiö 2017 -tapahtumassa palvelutarjontaansa asunto-osakeyhtiöille. Olitpa tapahtumassa isännöitsijän, hallituksen puheenjohtajan tai huoltoyhtiön edustajan roolissa, kannattaa osastollamme piipahtaa. Kerromme erityisesti ennakoiva huollon merkityksestä. Yhtiön kunnossapitotarveselvityksessä ennakoidut korjaukset tai peruskunnostushankkeet edellyttävät usein etukäteen tehtäviä töitä ja kartoituksia. Näitä töitä voi olla vaikkapa putkiston kuvaaminen tai asbestikartoitus, kun selvitetään, onko aika alkaa suunnitella esimerkiksi linjasaneerausta. Myös muut kiinteistön ennakoivaan huoltoon liittyvät työt saattavat olla listalla, kuten vesivahinkojen ja tukosten välttämiseksi tehtävä putkiston huuhtelu.

Ennakoivilla toimilla asunto-osakeyhtiöstä pidetään hyvää huolta jo etukäteen ja vältetään vahinkoja ja säästytään mahdollisesti jälkivahinkokorjauksilta. Hyvin hoidettu yhtiö on kaikkien osakkeenomistajien etu.

Tule keskustelemaan oman taloyhtiön tulevaisuudesta ja kunnossapidosta asiantuntijoidemme kanssa Deleten osastolle numero 5. Tapahtuma on avoinna klo 8.50 – 16.30.

Tavataan Taloyhtiö-tapahtumassa!

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.