Tervetuloa Waste Shopin avajaisiin 24.8. klo 17 Helsingin Kyläsaareen

Meillä on ilo kutsua sinut ensimmäisten joukossa tutustumaan Deleten purkukohteiden materiaaleista valmistettuihin Waste-sisustustuotteisiin. Yhteinen nimittäjä tuotteille on kiertotalouden ja kestävän kehityksen henki, laadukkuus ja yksilöllisyys.

Ilmoittaudu avajaisiin: http://bit.ly/wastewaste

Wasten tarinaan ja toiminta-ajatukseen pääset tutustumaan tämän artikkelin kautta: https://www.delete.fi/deletelehti/artikkelit/purkumateriaalille-uutta-kayttoa-delete-lanseeraa-waste-kierratystuotteet

Paikka: Waste Shop, Kyläsaarenkatu 5D, Helsinki

Aika: 24.8. kello 17. Tilaisuus kestää noin tunnin.

Tervetuloa!

Kutsujana Delete

Petri Uomala

markkinointijohtaja

Delete Finland Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

gsm 0400 316 061

petri.uomala@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Delete-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 174 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee yli 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.