Tommi Kajasoja Deleten Suomen toimintojen maajohtajaksi

Deleten vahvan kasvun ja kansainvälistymisen jatkuessa selkeytetään Deleten organisaatiorakennetta nimittämällä DI Tommi Kajasoja Deleten Suomen toimintojen maajohtajaksi ja Deleten Finland Oy:n toimitusjohtajaksi 1.5.2016 alkaen. Hän raportoi tehtävässään Jussi Niemelälle.

Delete-konsernin emoyhtiön Delete Group Oy:n toimitusjohtaja Jussi Niemelä on tähän saakka vastannut myös Delete Finland Oy:n toimitusjohtajan ja Suomen maajohtajan tehtävästä. Jatkossa Niemelä keskittyy Delete Groupin konsernin toimitusjohtajan tehtävään tukemalla erityisesti Deleten kasvutavoitteita Ruotsissa ja kansainvälistymistä myös muille mahdollisille markkina-alueille.

Tommi Kajasojan aikaisempaan tehtävään Deleten Teollisuus- ja Kiinteistöpalveluiden liiketoimintajohtajana nimitetään 1.6.2016 alkaen Ins. Raimo Huhtala. Huhtala raportoi tehtävässään Tommi Kajasojalle.

– Delete kasvaa ja kansainvälistyy vahvasti. Uudet nimitykset tukevat strategiaamme olla Pohjoismaiden ykkönen omilla toimialoillamme teollisuuden puhdistuksessa, purkupalveluissa sekä kierrätys- ja jätteenkäsittelypalveluissa, kommentoi Delete-konsernin toimitusjohtaja Jussi Niemelä nimityksiä.

Jussi Niemelä, p. 0400 462 696, jussi.niemela@delete.fi

Delete Group Oy, toimitusjohtaja

Tommi Kajasoja, p. 046 851 5963, tommi.kajasoja@delete.fi

Delete Finland Oy, liiketoimintajohtaja, Teollisuus- ja kiinteistöpalvelut

Jussi Niemelä

Delete Group Oy

Postintaival 7, 00230 Helsinki

GSM  358 400 462 696

jussi.niemela@delete.fi

Delete on nopeasti kasvava ympäristöpalveluihin keskittynyt konserni, joka toimii Suomessa ja Ruotsissa. Delete palvelee teollisuutta, rakentamista ja kiinteistöjä tuottaen Purku-, Teollisuus-, Kiinteistö- ja Kierrätyspalveluja vaativiin asiakastarpeisiin. Deleten liikevaihto vuonna 2015 oli 135 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee noin 800 ympäristöpalveluiden ammattilaista ja Deleten noin 30 palvelupistettä kattavat valtakunnallisesti koko Suomen ja Ruotsin.

Delete Group on Pohjoismaiden johtava täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoaja. Konserni tarjoaa palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita. Toiminta jakautuu kolmeen liiketoimintaan: Teollisuuspalvelut, Purkupalvelut (Myytävänä olevat toiminnot) ja Kierrätyspalvelut. Delete Group syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete Group on ostanut vuoden 2011 jälkeen yli 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori on Helsingissä, ja se työllistää noin tuhat ammattilaista yli 34 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.

Lainaukset

Delete kasvaa ja kansainvälistyy vahvasti. Uudet nimitykset tukevat strategiaamme olla Pohjoismaiden ykkönen omilla toimialoillamme teollisuuden puhdistuksessa, purkupalveluissa sekä kierrätys- ja jätteenkäsittelypalveluissa.
Jussi Niemelä, toimitusjohtaja, Delete Group Oy