Tommi Kajasoja nimitetty Delete Puhdistuspalveluiden liiketoimintajohtajaksi

Tommi Kajasoja siirtyy tehtäväänsä Maintpartner-konsernin myynti- ja markkinointijohtajan tehtävästä. Tätä ennen hän toimi yhtiössä maajohtajana Ruotsissa sekä mm. aluejohtajana Ruotsissa. Ennen Maintpartneria Kajasoja työskenteli 10 vuotta ABB Servicen palveluksessa, josta viimeiset neljä vuotta Uudessa Seelannissa kunnossapitoyksikön päällikkönä.

”Delete on voimakkaan kasvun vaiheessa. Tommi Kajasojalla on vahva tausta teollisuuden ja palveluiden alalta sekä pitkä kokemus tulosyksikköjohtamisesta. Hänen taustansa, kontaktinsa sekä vahva myynnillinen otteensa ovat meille erittäin arvokasta osaamispääomaa jatkaessamme kasvuamme Suomessa. Toivotan Tommin lämpimästi tervetulleeksi Delete-tiimiin,” toteaa Delete Group Oy:n toimitusjohtaja Jussi Niemelä.

Lisätietoja:

Jussi Niemelä
jussi.niemela@delete.fi

Delete Group on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa asiakkaiden liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa (Myytävänä oleva toiminto) ja Kierrätyspalveluissa. Delete syntyi vuonna 2010 Toivonen Yhtiöiden ja Tehocin yhdistyessä, ja pohjoismainen pääomasijoittaja Axcel osti sen vuonna 2013. Delete on ostanut vuodesta 2011 alkaen 34 yritystä, jotka toimivat teollisuuden puhdistus- ja purkualoilla. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja sen palveluksessa on noin 900 ammattilaista 36 toimipaikassa Suomessa ja Ruotsissa.