DESTIA GROUP OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMISKOKOUS PIDETTY

Destia Group Oyj

PÖRSSITIEDOTE

17.3.2016 kello 14.05 (CET +1)

Destia Group Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokous pidetty

Destia Group Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokous pidettiin tänään 17.3.2016. Kokouksessa valittiin hallituksen varapuheenjohtaja sekä päätettiin, että hallituksen työtä tukemaan ei perusteta erillisiä valiokuntia.

Yhtiökokouksen valitsemana hallituksen puheenjohtajana jatkaa Arto Räty. Hallitus valitsi järjestäytymiskokouksessa hallituksen varapuheenjohtajaksi Hans Sohlströmin.

Hallituksen riippumattomuusarvioinnin perusteella kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä ja sen omistajasta seuraavin poikkeuksin: Arto Räty ei ole riippumaton yhtiöstä eikä omistajasta, Sebastian Burmeister, Jacob af Forselles, Hans Sohlström ja Tero Telaranta eivät ole riippumattomia omistajasta.

DESTIA GROUP OYJ

Lisätietoa: toimitusjohtaja Hannu Leinonen, p. 020 444 4000

JAKELU:
www.destia.fi

Destia: Destia on infra- ja rakennusalan palveluyhtiö, joka rakentaa, ylläpitää ja suunnittelee liikenneväylien ja ratojen sekä liikenne- ja teollisuusympäristöjen lisäksi kokonaisia elinympäristöjä. Vuonna 2015 yhtiön liikevaihto oli yli 460 miljoonaa euroa. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta 1 500 destialaisen voimin ympäri Suomen. www.destia.fi