DESTIA PÄIVITTÄÄ MARKKINAOHJEISTUSTAAN VUODELLE 2015 LIIKEVOITON OSALTA

Destia Group Oyj
Pörssitiedote 23.11.2015, 9:00 (CET +1)

Destia päivittää markkinaohjeistustaan vuodelle 2015 liikevoiton osalta

Destia Group -konserni päivittää aiempaa, vuoden 2015 kolmannen vuosineljänneksen osavuosikatsauksessa 27.10.2015, julkistettua markkinaohjeistustaan liikevoiton osalta. Destian ja Mitta Oy:n 23.11.2015 solmima liiketoimintakauppa, jossa Destian mittaus-, kairaus- ja laboratoriopalvelut siirtyvät Mitta Oy:lle vaikuttaa positiivisesti konsernin vuoden 2015 liiketulokseen. Kaupasta on annettu tänään erillinen pörssitiedote.

Destian koko vuoden 2015 liikevaihdon arvioidaan kasvavan hieman, mutta liikevoiton arvioidaan jäävän hieman vuoden 2014 tasosta. Aiemmin Destia arvioi liiketuloksen laskevan merkittävästi edellisvuoteen verrattuna.

UUSI OHJEISTUS: Destian liikevaihdon arvioidaan kasvavan hieman, ja liikevoiton arvioidaan jäävän hieman edellisvuoden tasosta vuonna 2015.

AIEMPI OHJEISTUS: Destian liikevaihdon arvioidaan kasvavan hieman, mutta liikevoiton arvioidaan laskevan merkittävästi edellisvuodesta vuonna 2015.

Yhtiö julkaisee vuoden 2015 tilinpäätöksen 11.2.2016.

DESTIA GROUP OYJ

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Hannu Leinonen, p. 020 444 4000 ja talous- ja rahoitusjohtaja Pirkko Salminen, p. 050 302 2485

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.destia.fi

Destia:
Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.