• Destia/

Destia urakoi Vantaan ensi viikolla yleisölle avattavan asuntomessualueen pintarakenteet

Asuntomessut Vantaan Kivistössä aukeavat yleisölle 10. heinäkuuta. Kivistön uudelle asuntoalueelle, kolme kilometriä Kehä III:sta pohjoiseen, nousee 33 pientaloa, kolme puusta ja kivestä rakennettua kerrostaloa sekä pysäköintitalo. Destia vastaa kohteen pintaurakoinnista.

– Monipuoliseen asuntomessualueen urakkaan kuului muun muassa kiveystyöt, vihertyöt, alueen teiden päällystäminen sekä jalankulkusillan ja tukimuurien rakentaminen. Alueelle on rakennettu myös kaikenikäisten toimintapuisto, ja asennutimme sinne leikkivälineet. Leikkipaikan hiekkaan Destia hautasi betonisen dinosauruksen luun, joka ei irtoa paikaltaan. Siinä on pikku arkeologeille tehtävää kaivaa se esiin, kuvailee Destian työmaapäällikkö Tapio Niskala urakkaa.

Destian urakkaan sisältyy myös Kivistön keskusta-alueen rakennustyöt. Kokonaisurakka valmistuu marraskuun 2015 loppuun mennessä. Työn tilaajana on Vantaa kaupunki.

Lisätietoa: Destian työmaapäällikkö Tapio Niskala, p. 0400 503 371

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.

Lainaukset

Destian työpäällikkö Tapio Niskala