• Destia/

Destian vuoden 2015 vuosikertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä julkaistu

Destia Group Oyj

PÖRSSITIEDOTE

3.3.2016 kello 15.00 (CET +1)

Destian vuosikertomus vuodelta 2015 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla, osoitteessa www.destia.fi/vuosikertomus sekä tämän pörssitiedotteen liitteenä. Verkkovuosikertomus sisältää katsauksen päättyneeseen vuoteen ja tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.–31.12.2015 sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) vuodelta 2015. Vuosikertomus sisältää myös raportoinnin yritysvastuusta.

Vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla.

DESTIA GROUP OYJ

LISÄTIETOJA:
Pirkko Salminen
talous- ja rahoitusjohtaja
pirkko.salminen@destia.fi

LIITTEET:
DESTIA vuosikertomus 2015 (pdf)
DESTIA Tilinpäätösraportti 2015 (pdf)
DESTIA selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2015 (pdf)

JAKELU:
www.destia.fi

Destia: