• Destia/

Destian vuosikertomus kolmen parhaan joukossa listaamattomien yhtiöiden sarjassa

Report this content

Destian vuoden 2014 vuosikertomus menestyi viidettä kertaa järjestetyssä vuosikertomusarviossa hyvin. Viestinnän ammattilaisten järjestö ProCom palkitsi parhaita vuosikertomuksia kahdessa sarjassa:

• Listaamattomat yhtiöt ja muut yhteisöt

• Listatut yhtiöt.

Destia sijoittui hienosti Listaamattomien yhtiöiden ja muiden yhteisöjen sarjassa kolmen parhaan joukkoon yhdessä OP Ryhmän ja VVO-yhtymän kanssa. Näistä parhaaksi valittiin VVO-yhtymän vuosikertomus.

Listattujen sarjassa kolme parasta olivat: Lassila & Tikanoja, YIT ja Wärtsilä. Voiton vei Wärtsilä.

Arvioon osallistui yhteensä 20 vuosikertomusta, joista 11 oli listaamattomien yhtiöiden ja muiden yhteisöjen sarjassa ja 9 listayhtiöiden sarjassa.

Lisätietoa: viestintäpäällikkö Johanna Otranen

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyritys. Toteutamme toimivampaa maailmaa pala palalta rakentamalla, ylläpitämällä ja suunnittelemalla nykyaikaisia liikenne- ja teollisuusympäristöjä sekä tuottamalla liikenteen asiantuntijapalveluita. Palvelumme ulottuvat maanalaisesta rakentamisesta kattavaan maanpäälliseen toimintaan sekä energia- ja insinöörirakentamiseen. Destian liikevaihto oli yli 430 miljoonaa euroa vuonna 2014. Osaajia meillä on noin 1 500.