Digia ja Traficom ovat solmineet hankintasopimuksen sovelluskehittäjäresurssien toimittamisesta

Sisäpiiritieto
4.11.2020 klo 14:20

Liikenne- ja viestintävirasto Traficom ja Digia ovat allekirjoittaneet hankintasopimuksen, jolla Traficom hankkii Digialta kokeneita ohjelmistokehittäjiä Traficomin järjestelmäkehitystehtäviin. Traficom arvioi hankkivansa seitsemän vuoden sopimuskauden aikana Digialta asiantuntijaresursseja enintään 50 000 henkilötyöpäivän verran.

Sopimus ei pidä sisällään määräostovelvoitetta ja Traficom hankkii asiantuntijat toimeksiantokohtaisesti vaadittavan osaamisen, kokemuksen ja saatavuuden perusteella.

Digian sovelluskehittäjät tulevat toimimaan Traficomin tietohallinnon operatiivisten järjestelmien ketterissä kehitystiimeissä.

Toimitusjohtaja Timo Levoranta, puhelinvaihde 010 313 3000

Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan verkottuvassa maailmassa. Meitä digialaisia on yli 1 200. Juuremme ovat Suomessa, ja toimimme asiakkaidemme kanssa kotona ja kansainvälisesti. Rakennamme yhteispelillä maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Digian liikevaihto vuonna 2019 oli 131,8 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com