DIGIA MUUTTAA TALOUSRAPORTOINTIKÄYTÄNTÖÄÄN

25.11.2016 klo 10.00

DIGIA MUUTTAA TALOUSRAPORTOINTIKÄYTÄNTÖÄÄN

Digia Oyj muuttaa talousraportointikäytäntöään vuoden 2017 alusta alkaen. Päätös pohjautuu 26.11.2015 voimaantulleeseen arvopaperimarkkinalain muutokseen, jonka myötä laista poistui velvollisuus julkistaa osavuosikatsaus tilikauden kolmelta ja yhdeksältä ensimmäiseltä kuukaudelta. Osavuosikatsausten sijaan Digia julkistaa kolmelta ja yhdeksältä kuukaudelta avainlukuja ja tietoja liiketoiminnan kehittymisestä pörssitiedotteella.

Digia julkistaa vuoden 2017 aikana seuraavat talouskatsaukset:

- Tilinpäätöstiedote 2016: perjantai 3.2.2017 klo 8.00
- Liiketoimintakatsaus 1-3/2017: perjantai 28.4.2017 klo 8.00
- Puolivuosikatsaus 1-6/2017: perjantai 11.8.2017 klo 8.00
- Liiketoimintakatsaus 1-9/2017: keskiviikko
25.10.2017 klo 8.00

Tilinpäätös tilikaudelta 2016 ja vuosikertomus vuodelta 2016 julkaistaan torstaina 16.2.2017.

Digia Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän torstaina 16.3.2017. Digian hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Toimitusjohtaja Timo Levoranta, puhelinvaihde 010 313 3000

NASDAQ Helsinki
www.digia.com

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitaalisuuden mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme 850 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Kansainvälistymme asiakkaidemme kanssa. Digian jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2015 oli 81 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIG1V).
www.digia.com    @digiaonline    #digiarki