Digia on Microsoftin vuoden kumppani älykkäissä liiketoimintaratkaisuissa

Ohjelmisto- ja palveluyritys Digia valittiin Microsoftin Vuoden Älykkäät liiketoimintaratkaisut / Dynamics 365 -kumppaniksi Suomessa.

Valinnan perusteluissa korostuu Digian kyky palvella asiakkaita digitalisoitumisessa laaja-alaisesti yhdistämällä Azure-pilven, Dynamics-teknologian ja analytiikan hyötykäytön kattavaan toimiala- ja kehitysosaamiseensa. Perusteluissa myös todetaan, että Digia on kuluneen vuoden aikana esimerkillisesti auttanut suomalaisia organisaatioita täyttämään digitalisaatiotarpeitaan turvallisesti ja kestävästi yhdessä Microsoftin paikallisten myynti- ja tuoteasiantuntijoiden kanssa.

”Älykkäiden ratkaisujen tuominen asiakkaiden liiketoimintaprosesseihin ja palveluihin on ollut Digian strategian ytimessä jo useamman vuoden ja visiomme mukaan tulevaisuudessa liiketoiminnan arvo luodaan ekosysteemeissä dataa älykkäästi hyödyntäen - tämä on digitalisaatiokehityksen seuraava taso. Digia ratkoo asiakkaidemme aitoja ongelmia ja auttaa liiketoiminnan kehityksessä. Edustamme tuloksia, emme hypeä. Tämä palkinto on hieno tunnustus huippuosaamisestamme sekä asiakkaille tekemästämme työstä ja jatkamme tällä voimakkaan kasvun polulla Microsoftin johtavana kumppanina”, sanoo Digian toimitusjohtaja Timo Levoranta.

Tiiviissä yhteistyössä Microsoftin kanssa Digia on auttanut asiakkaita menestymään ja edistämään liiketoimintaa digitaalisten ratkaisujen avulla. Muutamia asiakasesimerkkejä:

Datan älykäs hyödyntäminen liiketoiminnan tukena on yksi tämän hetken tärkeimmistä kilpailutekijöistä alasta riippumatta, ja Digia on kärkitekijänä mahdollistamassa datapohjaista päätöksentekoa ja johtamista esimerkiksi Digia Business Insight -ratkaisun avulla. Ratkaisu antaa kokonaisvaltaisen näkymän relevanttiin, ajantasaiseen dataan mahdollistaen tiedolla johtamisen läpi yrityksen.

Microsoft palkitsee vuosittain Suomessa sekä maailmanlaajuisesti kumppaneitaan innovoinnista, digitalisaation edistämisestä ja erinomaisista asiakkaille tuotetuista teknologiaratkaisuista. Lue lisää: https://news.microsoft.com/fi-fi/2021/07/08/vuoden-kumppani-2021/

Jukka Kotro, liiketoimintajohtaja, Business Platforms

P. 0400 497 886

jukka.kotro(a)digia.com