DIGIA OYJ:N SÄHKÖINEN VUOSIKERTOMUS 2014 JULKAISTU

DIGIA OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.2.2015 KLO 12.00

DIGIA OYJ:N SÄHKÖINEN VUOSIKERTOMUS 2014 JULKAISTU

Digia Oyj:n sähköinen vuosikertomus tilikaudelta 2014 on julkaistu suomenkielisenä ja englanninkielisenä yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.digia.fi sekä osoitteessa vuosikertomus2014.digia.com.

Vuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen, selvityksen hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) kokonaisuudessaan, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2014 tilinpäätöksen.

Vuosikertomuksen voi tilata pdf-versiona sähköpostitse osoitteesta invest@digia.com. Vuosikertomus pdf-tiedostona on myös tämän tiedotteen liitteenä.

Juha Varelius

Saija Serpola
viestintäpäällikkö
sähköposti: saija.serpola@digia.com