Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu

22.2.2019 klo 9.00

Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu

Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu suomenkielisenä ja englanninkielisenä yhtiön internetsivuilla osoitteessa digia.com.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, vuoden 2018 tilinpäätöksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen.

Vuosikertomus on tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostona.

Jaana Sirkiä, viestinnän asiantuntija, Digia Oyj, puh. 0400 303 096

Jakelu:
digia.com

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitalisoinnin mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme noin 1 100 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Kansainvälistymme asiakkaidemme kanssa. Digian liikevaihto vuonna 2018 oli 112,1 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com

Yrityksestä

Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan verkottuvassa maailmassa. Meitä digialaisia on yli 1100. Juuremme ovat Suomessa, ja toimimme asiakkaidemme kanssa kotona ja kansainvälisesti. Rakennamme yhteispelillä maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Digian liikevaihto vuonna 2018 oli 112,1 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). Digia.com