Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu

24.2.2022 klo 12.00

Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu suomenkielisenä ja englanninkielisenä yhtiön internetsivuilla osoitteessa digia.com. Vuosikertomus on myös tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostona.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, vuoden 2021 tilinpäätöksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportin. Digian yritysvastuun tavoitteista ja tuloksista raportoidaan osana hallituksen toimintakertomusta.

Tilinpäätös julkaistaan European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö KPMG Oy on toimittanut riippumattoman rajoitetun varmuuden antavan varmennusraportin koskien ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen varmennustoimeksiantostandardin ISAE 3000 (uudistettu) mukaisesti. ESEF-tiedostot ovat tämän tiedotteen liitteenä.

invest@digia.com

Jakelu:

digia.com

Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan verkottuvassa maailmassa. Meitä digialaisia on yli 1 300. Juuremme ovat Suomessa ja toimimme sekä kotona että kansainvälisesti. Rakennamme yhteispelillä maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Digian liikevaihto vuonna 2021 oli 156 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com