Digia valittu Microsoft Dynamics President’s Clubiin 2015

Digia on valittu Microsoft Dynamicsin vuoden 2015 President’s Clubiin. Valintakriteereissä painottuivat erityisesti uudet asiakkuudet sekä kiitettävä asiakastyytyväisyys ja lisenssiliikevaihdon kasvu.

-          Dynamics President’s Club on kohdistetty kumppaneille, jotka ovat osoittaneet kestävää kasvua kumppanuudessa sekä toimittaneet menestyksekkäästi uusia hankkeita yhteisille asiakkaillemme. On erittäin hienoa saada Digia jäseneksi tähän harvalukuiseen korkeimman tason kumppanuuden ohjelmaan, toteaa johtaja Mika Aromaa Microsoftilta.

-          Digian valinta Microsoft Dynamics President’s Clubiin on loistava esimerkki siitä, miten yhteisellä asiakaslähtöisellä työllä saadaan aikaan isoja loikkia kumppanuudessa, josta on erityisesti hyötyä asiakkaidemme liiketoimintaan, Aromaa jatkaa.

Digia valittiin Microsoft Dynamicsin President’s Clubiin toisena vuonna peräkkäin.

-          Digia on vuonna 2015 paitsi kasvattanut lisenssiliikevaihtoaan ja asiakastyytyväisyyttään edellivuoteen verrattuna, mutta ennen kaikkea olemme onnistuneet luomaan uusia ja merkittäviä Microsoft Dynamics -asiakkuuksia, kertoo Digian Microsoft Dynamics -liiketoimintojen johtaja Juho Seppälä.

Säilyttääkseen jäsenyytensä myös vuonna 2016 Digian liiketoiminnan on jatkettava kasvupolkua ja otettava askel eteenpäin kohti kokonaisvaltaisempaa ja valittuihin toimialoihin keskittyvää palveluiden tarjoajaa.

-          Vuoden 2016 mahdolliseen President’s Club valintaan vaikuttavat ratkaisevasti liiketoiminnan positiivinen kehittyminen ja kasvaminen. Digian on kyettävä yhä vain parantamaan asiakastoimitusten toteutusta ja asiakaspalvelua, lisäämään kasvua sekä pysymään mukana teknologian aallonharjalla, Seppälä kertoo.

Microsoft Dynamicsin sekä Digian yhteistyö on kestänyt yli kymmenen vuotta. Yhteistyö syvenee ja laajenee lähitulevaisuudessa entisestään. Syventynyt yhteistyö avaa Digian asiakkaille entistä paremman pääsyn Microsoftin globaaliin asiantuntijaverkostoon.

-          Jatkossa Digian lähempi yhteistyö Dynamics-tuotekehityksen kanssa mahdollistaa muun muassa suomalaisten asiakkaiden tarpeiden paremman huomioimisen, Aromaa sanoo.

Microsoft Dynamics President’s Club

Microsoft Dynamics President’s Clubiin valittavat yritykset edustavat johtavaa viittä prosenttia Microsoft Dynamics -yhteistyökumppaneista. Valitut yritykset ovat saavuttaneet tärkeitä merkkipaaluja, ylläpitäneet jatkuvaa omistautumista huippuluokan asiakastyytyväisyydelle sekä tavoitelleet aktiivista tuote- ja teknologiakehitystä. Lisäksi nämä yhteistyökumppanit ovat saavuttaneet Microsoft Dynamics -lisenssiliiketoiminnan kasvutavoitteet vuosi vuoden jälkeen.

Microsoft Oy
Mika Aromaa
Director, Microsoft Business Solutions
p. 050 592 8556

Juho Seppälä
Johtaja, Microsoft Dynamics
p. 040 550 0860

Digia on suomalainen ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa alansa johtavia toimijoita palveluiden kehittämisessä, toiminnan ohjaamisessa ja tiedon hyödyntämisessä kotona ja kansainvälisesti. Kehitystämme ohjaa ihmisten muuttuva arki. Digia toimii noin tuhannen osaajan voimin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Kiinassa, Venäjällä ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä (DIG1V).

Lainaukset

Mika Aromaa, Director, Microsoft Business Solutions