Digian pääkonttori uusiin toimitiloihin keväällä 2016

Digia on allekirjoittanut BNP-Paribaksen kanssa sopimuksen yhteensä 6 500 neliömetriä käsittävien toimitilojen vuokrauksesta Helsingissä. Digian Helsingin toimiston uudet tilat sijaitsevat Bolero Business Parkissa Pitäjänmäellä hyvien kulkuyhteyksien päässä, aseman välittömässä läheisyydessä. Tilat remontoidaan Digian tarpeisiin.

-          Halusimme työympäristön, jossa joustavat ja monikäyttöiset tilaratkaisut tukevat tavoitteitamme ja nykyaikaisia työtapojamme sekä mahdollistavat miellyttävän asiakaskokemuksen, kuvaa Digian toimitilaprojektia vetävä talousjohtaja Tuula Haataja.

Toimitilat sijaitsevat Bolero Business Parkin A-talossa.

Muutto nykyisistä Valimotiellä sijaitsevista tiloista Bolero Business Parkiin (Atomitie 2) tapahtuu arviolta maaliskuussa 2016.

Tuula Haataja, talousjohtaja
tuula.haataja (at) digia.com
p. 040 544 6832

Muuttoon liittyvät käytännön asiat:
Heli Pirttimäki
heli.pirttimaki (at) digia.com
p. 050 357 5208

Digia on suomalainen ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa alansa johtavia toimijoita palveluiden kehittämisessä, toiminnan ohjaamisessa ja tiedon hyödyntämisessä kotona ja kansainvälisesti. Kehitystämme ohjaa ihmisten muuttuva arki. Digia toimii noin tuhannen osaajan voimin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Kiinassa, Venäjällä ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä (DIG1V).

Lainaukset

Halusimme työympäristön, jossa joustavat ja monikäyttöiset tilaratkaisut tukeavat tavoitteitamme ja nykyaikaisia työtapojamme sekä mahdollistavat miellyttävän asiakaskokemuksen
Tuula Haataja, talousjohtaja