Episerver palkitsi Holiday Clubin ja Digian – uudistettu verkkokauppa sai Best Buying Experience -palkinnon

Palkinto jaettiin Episerver Ascend-tapahtuman yhteydessä. Digia on Episerverin Gold-tason kumppani.

Keskiviikkona 20.11. järjestetyn Episerver Ascend -tapahtuman yhteydessä palkittiin Episerver-toteutuksia viidessä eri kategoriassa. Digian toteuttama Holiday Clubin verkkokauppa palkittiin tapahtumassa Best Buying Experience -palkinnolla. Kategoriassa etsittiin palvelua, joka yhdistää parhaiten helpon ostoprosessin relevanttiin ja sitouttavaan sisältöön.

Holiday Clubin verkkokauppa uudistettiin alkuvuodesta 2019. Tavoitteena oli tehdä verkkokaupasta entistä nopeampi, monipuolisempi ja toimintavarmempi. Episerverin päälle toteutettu verkkokauppa on integroitu muun muassa maksupalvelujen tarjoajiin, varaushallintajärjestelmään, sekä muihin ostokokemusta ja sisällöntuotantoa tukeviin tietolähteisiin.

Verkkokauppa palvelee asiakkaita kolmella kielellä (suomi, englanti ja venäjä). Koska loman suunnittelu alkaa usein hakukoneista, hakukoneoptimointiin on kiinnitetty erityistä huomiota. Etusivulla kerrotaan ajankohtaisista tarjouksista ja tapahtumista, ja kalenterinäkymästä on helppo tarkistaa kohteiden hinnat ja saatavuus.

”Holiday Clubille verkkokauppauudistus on ollut valtava projekti, johon on investoitu paljon ja siksi tavoitteetkin ovat olleet korkealla. Uudistus on saavuttanut käyttöönottovuodelle asetetut numeeriset tavoitteet etuajassa ja lisäksi tämä Episerverin myöntämä palkinto on mahtava tunnustus koko tiimille kovasta työstä. Uudistuksen kolmas vaihe on vielä käynnissä, mutta on hienoa nähdä jo tässä vaiheessa, että tekemämme ratkaisut ovat olleet oikeita”, kommentoi Holiday Clubin eCommerce Manager Anne Männistö.

Lue lisää Holiday Clubin verkkokaupan uudistuksesta >>