Mendix valitsi Digian pohjoismaiden parhaaksi pilvikumppaniksi

Mendix valitsi Digian Top Cloud Partner in Nordic Region for FY21 -palkinnon saajaksi. Palkinto korostaa niitä panostuksia ja tuloksia, joita Digia on saavuttanut Medixin low-code-alustalla pohjoismaissa.

Digia on Mendixille tärkeä kumppani Suomessa ja pohjoismaisilla markkinoilla, ja Mendix-alusta on merkittävä osa Digian low-code-tarjoamaa. Liiketoimintaa tukevien sovellusten tarve kasvaa jatkuvasti, ja Mendixin kaltaiset low-code-alustat tarjoavat hyvän vaihtoehdon nopeaan ja joustavaan sovelluskehitykseen, myös ilman koodausta. Low-code-alustojen avulla liiketoiminnan edustajat voivat tuoda asiantuntemustaan mukaan sovelluskehitykseen ja rakentaa sovelluksia jopa ilman syvällistä IT-asiantuntemusta.

Laaja kumppaniyhteisö on avain Mendixin menestykseen, ja tämä parhaan pilvikumppanin palkinto korostaa Digian Mendix-alustan kanssa tekemän työn merkitystä pohjoismaissa. Palkinto on myös osoitus niistä panostuksista, joita Digia on tehnyt mahdollistaakseen asiakkaiden digitalisaatiomatkoja.

"On todella hienoa saada tämä palkinto ja tunnustus siitä hyvästä työstä, jota olemme Mendixin kanssa tehneet. Kuten selvityksestämme käy ilmi, 85 % päätöksentekijöistä tunnistaa rutiininomaiseen ja toistuvaan työhön liittyviä ongelmakohtia, joihin low-code-alustat voivat tarjota vastauksia. Tehtävää siis on, ja odotammekin innolla hihojen käärimistä ja hyvän yhteistyön jatkamista Mendixin kanssa asiakkaidemme liiketoimintaongelmien ratkaisemiseksi”, Mendix-kumppanuudesta Digialla vastaava johtaja Cuong Pham sanoo.

"Pohjoismaat ovat Mendixille tärkeä alue liiketoiminnan laajentamisessa ja kasvattamisessa ja olemmekin erittäin tyytyväisiä uusista kumppaneista alueella. Digia on erinomainen esimerkki, sillä he rakensivat nopeasti Mendix-liiketoimintaa, investoivat kyvykkyyksiin ja tunnistivat kiinnostavia asiakasmahdollisuuksia. He ajavat aktiivisesti myyntiä ja kirjoittavat varmasti ensimmäisen suuren asiakassopimuksensa ensimmäisen kumppanivuoden aikana. Olen todella vakuuttunut Digian menestyksestä myös tulevaisuudessa!", sanoo Jasper Wildeboer, johtaja, EMEA Mendix Partner Community.

Cuong Pham, Johtaja, digitaalinen transformaatio ja kehitys, Digital Experience -yksikkö, Digia

cuong.pham(a)digia.com

Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan verkottuvassa maailmassa. Meitä digialaisia on yli 1 300. Juuremme ovat Suomessa ja toimimme sekä kotona että kansainvälisesti. Rakennamme yhteispelillä maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Digian liikevaihto vuonna 2021 oli 156 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com