Paytrail valitsi Digian toteuttaman maksumoduulin viralliseksi Magento 2 -moduuliksi

Moduuli mahdollistaa Paytrailin maksutavan käytön Magento 2 -verkkokaupankäyntialustalle rakennetuissa verkkokaupoissa.

Paytrail on valinnut Digian toteuttaman moduulin viralliseksi Magento 2 -moduuliksi. Virallisena moduulina se on toimivaksi todettu ja täyttää sekä Magenton että Paytrailin korkeat laatuvaatimukset.

Paytrailin tarjoama maksunvälitys on käytössä yli 10 000 verkkokaupassa, ja sen kautta on välitetty tuotteita ja palveluita yli 2 miljardin euron edestä. Magento on Paytrailin liiketoiminnan kannalta yksi tärkeimmistä verkkokauppa-alustoista. Laajan asiakaskunnan vuoksi maksumoduulin toimitusvarmuus ja toimivuus ovat Paytrailille erittäin tärkeitä.

Magento 2 -moduuli on Paytrailille erittäin keskeinen, joten meidän on voitava luottaa siihen, että kaikki toimii kokonaisuudesta yksityiskohtiin. Digia pystyi moduulillaan vastaamaan korkeisiin laatuvaatimuksiimme”, kommentoi Sales Director Petri Itkonen Paytraililta

Läheisen yhteistyön myötä Paytrailin palvelut ovat lähempänä myös Digian asiakkaita.

”Olemme iloisia, että pystymme jatkamaan ja laajentamaan Igencen kanssa alkanutta hyvää yhteistyötä Digian kanssa. Haluamme tuoda osaamisemme, kokemuksemme ja palvelumme Digian asiakkaiden ulottuville”, Itkonen jatkaa.

Luotettavan tuotteen synty on Digian Business Development Executive Jaakko Saaren mukaan hyvän yhteistyön ja osaavan tiimin ansiota.

“Yhteistyö Paytrailin kanssa on toiminut alusta alkaen erittäin hyvin. Kokenut projektitiimi on rakentanut erinomaisen moduulin, jonka avulla verkkokauppojen loppuasiakkaat pääsevät hyödyntämään Paytrailin monipuolisia maksutapoja, käyttäjäystävällisellä tavalla”, Saari kommentoi.

Tutustu moduuliin > >

Jaakko Saari
Business Development Executive, Digia Oyj
P. +358405190761

Suvi Tikkanen,
Marketing Director, Paytrail
P. + 358 40 562 8283

Paytrail on suomalainen maksulaitos, jolla on yli 10 000 verkkokauppa-asiakasta ja 100 000 Paytrail-tilin käyttäjää. Paytrailin verkkomaksupalvelun avulla on ostettu tuotteita ja palveluita yli kahden miljardin arvosta. Paytrail toimii Jyväskylässä yli 50 osaajan voimin. Yritys on osa Nets-konsernia.

Digia on kannattavasti kasvava IT-palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan hyödyntämään digitaalisuuden mahdollisuudet. Näkemyksellisenä kumppanina Digia kehittää ja innovoi liiketoimintaa tukevia ratkaisuja yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tarjoamme toimialasovitettua osaamista digitaalisten palveluiden kehittämiseen, toiminnan ohjaamiseen ja tiedon hyödyntämiseen. Toimimme 870 osaajan voimin Suomessa ja Ruotsissa. Digian jatkuvien toimintojen liikevaihto vuonna 2016 oli 86,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna NASDAQ Helsingissä (DIGIA).

Lainaukset

Magento 2 -moduuli on Paytrailille erittäin keskeinen, joten meidän on voitava luottaa siihen, että kaikki toimii kokonaisuudesta yksityiskohtiin. Digia pystyi moduulillaan vastaamaan korkeisiin laatuvaatimuksiimme.
Petri Itkonen, Sales Director, Paytrail