SysOpen Digia julkistaa Mobility Business Suite -tuoteperheen

SysOpen Digia Oyj Lehdistötiedote 12.02.2007

SysOpen Digia on ilmoittanut tänään julkaisevansa uuden Mobility Business Suite -tuoteperheen. Mobility Business Suite sisältää innovatiivisia liikkuvaan työntekoon sekä älypuhelinten tuottavuuteen ja markkinointiin liittyviä ratkaisuja.

SysOpen Digian Mobility Business Suite on suunniteltu yrityksille, operaattoreille, itsenäisille ohjelmistotoimittajille sekä laitteisto- ja alustavalmistajille automaattisten testien luontiin, suorittamiseen ja hallintaan Symbian-älypuhelinympäristössä, mobiililaitteiden etäkäyttöön ja -hallintaan langattomissa verkoissa, sovellusten kehittämiseen ja testaamiseen älypuhelinlaitteistoympäristössä sekä ratkaisujen sujuvaan esittelyyn viimeisimmissä puhelinmalleissa. Mobility Business Suiten sisältämiä tuotteita ja palveluita myydään myös yksittäin, ja niitä käyttävät johtavat älypuhelinalan yritykset.

SysOpen Digian teknologiajohtaja Kai Tulonen: "Mobility Business Suite edustaa merkittävää virstanpylvästä telekommunikaatioalan tuotevalikoimassamme. Tuotteet ja palvelut on suunniteltu huolellisesti yhdessä yrityksiä, operaattoreita, itsenäisiä ohjelmistotoimittajia sekä laitteisto- ja alustavalmistajia edustavien asiakkaidemme kanssa. Mobility Business Suite on konkreettinen esimerkki vahvasta älypuhelinosaamisestamme ja asiakaskuntamme vaatimusten huomioimisesta."

Mobility Business Suiten monipuolisia ominaisuuksia esitellään 3GSM World Congress -tapahtumassa Barcelonassa 12.–15. helmikuuta. Esittelyt järjestetään osastolla S60 Forum Nokia VIP Loungessa, joka on hallissa 8 Nokia Loungen vieressä. Esittelyitä koskeviin kysymyksiin vastaa markkinointipäällikkö Fabien Cadaut (+358 40 756 5959 tai fabien.cadaut (at) sysopendigia.com), jonka kanssa voidaan sopia myös tapaamisesta.

Lisätiedot:

Kai Tulonen, Teknologiajohtaja, SysOpen Digia Oyj
Puh. +358 40 759 3640, sähköposti: kai.tulonen (at) sysopendigia.com

SysOpen Digia lyhyesti
SysOpen Digia on nykyaikainen ja ketterä ohjelmistotalo, joka toimittaa ja toteuttaa asiakkaidensa kilpailukykyä parantavia ICT-tuotteita, -palveluja ja -teknologioita - ratkaisuja muuttuvan maailman tarpeisiin. Yhtiön kotipaikka on Suomi, ja se toimii kansainvälisesti yli 1100 ammattilaisen voimin. SysOpen Digia on listattu pohjoismaisessa pörssissä. Lisätietoja www.sysopendigia.fi.