SYSOPENDIGIA Oyj ja UIQ Technology vahvistavat koulutusyhteistyötään

SYSOPENDIGIA Oyj Lehdistötiedote 17.10.2007

SYSOPENDIGIA Oyj, yksi maailman johtavista Symbian OS koulutustaloista, ilmoitti tänään solmineensa UIQ Technologyn kanssa maailmanlaajuisen yhteistyösopimuksen, jonka tarkoituksena on vahvistaa yritysten yhteistyötä matkapuhelinohjelmistojen alalla.

SYSOPENDIGIA tarjoaa laajan, yli 30 kurssia kattavan koulutusvalikoiman matkapuhelinten ohjelmistokehityksen alalla, ja yrityksestä on tullut yksi maailman suurimmista matkapuhelintekniikkaan keskittyvistä koulutustaloista. SYSOPENDIGIA tarjoaa palveluja OEM- ja ODM-yrityksille, puolijohdetoimittajille sekä itsenäisille ohjelmistotoimittajille. Viime vuosina SYSOPENDIGIA on tehnyt laajaa yhteistyötä myös johtavien puhelinvalmistajien kanssa useissa Symbian OS puhelimia koskevissa kehitysohjelmissa.

SYSOPENDIGIA:n Operational Development yksikön ja koulutusorganisaation johtaja Mika Mankinen toteaa: "Olemme iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä maailman johtaviin kuluvan teknologiayrityksen kanssa. Kumppanuus lisää SYSOPENDIGIA:n ja UIQ Technologyn välistä yhteistyötä monilla osa-alueilla: UIQ-kehitysyhteisölle tarjoamamme UIQ- ja Symbian OS koulutusvalikoima laajenee, ja lisäksi kumppanuus auttaa tehostamaan UIQ-lisenssinhaltijoille suunnattua koulutustarjontaa, kun mukaan tulee esimerkiksi laitteistojen mukautukseen ja puhelinratkaisujen integrointiin liittyviä UIQ-puhelinkehityskursseja."

UIQ Technologyn kumppanuuksista vastaava johtaja Carina Lindberg sanoo: "SYSOPENDIGIA:n laaja ja joustava kurssitarjonta tuo todellista lisäarvoa kaikille, jotka työskentelevät Symbianin ja UIQ:n parissa. Lisäämällä SYSOPENDIGIA:n koulutuksen näkyvyyttä liikekumppaneidemme keskuudessa toivomme, että yhä useammat ammattilaiset päättävät hyödyntää tätä erinomaista tarjontaa ja kehittää näin UIQ-osaamistaan."

Lisätietoa tarjolla Symbian Smartphone Show:ssa
SYSOPENDIGIA käsittelee UIQ3-sovelluskehitystä tulevassa Symbian Smartphone Show:ssa (Lontoon ExCeL Centre, 16.–17. lokakuuta). Kehittäjäkoulutustapahtuman runkona on käytännönläheinen työpaja, jossa keskitytään ennen kaikkea käyttöliittymäkonfiguraatiosta riippumattoman koodin kirjoittamiseen UIQ3-puhelimia – esimerkiksi Motorolan Z8 ja SonyEricssonin W960 – varten.

Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 17. lokakuuta klo 12.30–15.00 Developer Training alueella.

Lisätiedoista ja tapaamisista SYSOPENDIGIA:n kanssa vastaa SYSOPENDIGIA Oyj:n Operational Development yksikön johtaja Mika Mankinen, sähköposti: mika.mankinen (at) sysopendigia.com

Mika Mankinen, johtaja, Operational Development, SYSOPENDIGIA Oyj
Puh. +358 40 830 9486, sähköposti: mika.mankinen (at) sysopendigia.com

Carina Dietmann, Head of Marketing and Corporate Communications, UIQ Technology