Avaimet menestykseen

Suomessa hyvinvointikeskusten asiakkaina on 13 prosenttia väestöstä, muissa Pohjoismaissa vastaava luku on jo 20. Kasvupotentiaalia on meillä siis runsaasti. Franchisingyrittäjyys on turvallinen tapa ryhtyä yrittäjäksi kasvavalle alalle.

– Haluamme olla Suomen monipuolisin, laadukkain ja kattavin hyvinvointikeskusten verkosto. Haemme uusia yrittäjiä ketjuumme ympäri maata, erityisesti pääkaupunkiseudulle, Turkuun ja Jyväskylään, kertoo toimitusjohtaja Jyrki Hannula Ab LL International Oy:stä. Sen EasyFitin ja LadyLinen yhteensä yli 60 ympäri maata sijaitsevaa toimipistettä muodostavat maamme suurimman hyvinvointikeskusketjun.

– Meidän yli 30 vuoden kokemuksemme alalta on paketoitu kahteen loistavasti menestyvään brandiimme. Ketjuumme tuleva yrittäjä saa koko osaamisemme käyttöönsä. Avustamme rahoitusneuvotteluissa, etsimme sopivan liiketilan ja valvomme, ettei aloittava yrittäjä tee epäedullisia vuokrasopimuksia. Avullamme yrittäjä osaa tehdä oikeat asiat oikeaan aikaan. Alkuvaiheen jälkeenkin olemme tukena emmekä jätä yrittäjää yksin, korostaa franchisejohtaja Sarita Nobile.

www.lli.fi

Teksti: Maija-Liisa Saksa