Ravinnon lisäaineettomuus ja puhtaus ovat tämän päivän megatrendi

Ravinnon lisäaineettomuus ja puhtaus ovat tämän päivän megatrendi, jonka ansiosta kuluttajat kiinnittävät yhä enemmän huomiota myös muiden kodin tuotteiden puhtauteen. Kokeneiden terveystuotealan ammattilaisten luotsaama New Organics Oy on tuonut markkinoille ulkomaisten superfoodien rinnalle kotimaisia puhtaita, orgaanisia ja ekologisia terveys- ja hyvinvointituotteita.

– Kaikki tuotteidemme raaka-aineet eivät ole kotimaisia, mutta sekä kosmetiikka että ravintolisät itsessään valmistetaan Suomessa. Teemme myös yhteistyötä terveystuotealan asiantuntijoiden ja valmistajien kanssa täällä ja Euroopassa, kertoo yrityksen liiketoimintajohtaja Sami Sundvik.

Yrityksen tavoitteena on tarjota kuluttajille markkinoiden puhtain ravintolisäsarja, jonka valmistuksessa ei käytetä lainkaan väri- ja makeutusaineita tai sidos- ja pinnoiteaineita.

– Markkinoilla on muitakin lisäaineettomia ravintolisiä, mutta ne ovat tuontibrändeinä huomattavasti kalliimpia. Kotimaisena toimijana voimme tuottaa puhtaita terveys- ja hyvinvointituotteita ulkomaisia kilpailijoita edullisemmin. Tuotesarjamme Puhdas+ on markkinoiden puhtain tuotesarja.

Orgaaniset tuotteet ovat ekologinen valinta.

– Kun ihminen huolehtii elimistöstään käyttämällä puhtaita ravintolisiä tai kosmetiikkaa, luontokin hyötyy, kun sinne joutuu vähemmän kuormittavia aineita, Sundvik muistuttaa. Sama koskee luonnollisesti myös ekologisia pesuaineita.

Parhaiten ravintolisän tarve selviää verikokeissa.

– Olen tehnyt myös henkilökohtaista ravintovalmennusta, ja vain yhdellä testatusta 250:stä oli kaikki arvot kunnossa. Tavallisimmin tarvitaan D-vitamiinia, magnesiumia sinkkiä lisäravinteena. Myös kollageenin tuotanto alkaa vähetä jo 25 vuoden iässä. Siksi ikääntyminen näkyy ihossa. Kollageenilisä on kliinisten tutkimusten mukaan luontainen tapa lisätä ihon, hiusten ja kynsien hyvinvointia. Myös rasvahapoilla, vitamiineilla, hivenaineilla ja antioksidanteilla on merkitystä. Teksti: Editori.fi

Yhteydenotot: New Organics Oy, puhelin: +358 40 539 65 64

. Lisätietoa: Valtteri Rantalainen | p. 040 561 7703 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi

New Organics Oy on tuonut markkinoille markkinoiden puhtaimman terveystuotesarjan. Ravintolisät valmistetaan täysin ilman pinnoiteaineita, väriaineita, sidosaineita ja pinnoiteaineita

Lainaukset

Kollageenin tuotanto alkaa vähetä jo 25 vuoden iässä. Siksi ikääntyminen näkyy ihossa. Kollageenilisä on kliinisten tutkimusten mukaan luontainen tapa lisätä ihon, hiusten ja kynsien hyvinvointia.
Sami Sundvik, New Organics Oy