Toptaste lanseeraa uuden sisältömarkkinointikonseptin Taste of Helsinki – tapahtuman yhteydessä

Toptaste ruoka- ja ravintolamedia tarjoaa ravintola- ja ruoka-alan toimijoille tehokkaan keinon tavoittaa kuluttajat monimediaympäristössä. Toptaste lanseeraa ilmaisjakelulehden, jonka ensimmäinen numero ilmestyy 14.6. Lehteä jaetaan Taste of Helsinki-tapahtuman vierailijoille ja printissä Etelä-Suomen jakelulla.

– Printtilehti avaa uuden sivun Toptaste-mediakokonaisuudessa. Olemme rakentaneet palvelua digimediakanavissa noin vuoden verran ja nyt on aika tuoda uusia tuulia myös printtimedian puolelle. Olemme iloisia siitä, että Toptaste-lehti on mukana myös Taste of Helsinki -tapahtumassa. Ruoka- ja juomamaailmassa on paljon mielenkiintoista uutisoitavaa, joka koskettaa suurta joukkoa kuluttajia.  Yhteistyökumppaneillemme tarjoamme tarkoituksenmukaisen lukijakunnan sekä markkinointia tukevan ympäristön tuoda esille omaa toimintaa ja tarjontaa, Toptaste-median perustajaosakas Valtteri Rantalainen toteaa.

Toptaste-median myynnistä ja markkinoinnista vastaava Titti Myhrberg uskoo, että tarjottavalle mediakokonaisuudelle on tilausta. – Printti ja digimediaa yhdistämällä ja inhouse-tuotantomme ansiosta asiakkaillamme on nyt mahdollisuus tavoittaa ruokamaailmasta kiinnostuneet kuluttajat laadukkaasti toteutetussa monimediaympäristössä. Asiakkaamme saavat yhden pysähdyksen taktiikalla kampanjasuunnittelun, toteutuksen sekä mittauksen.

Mikä Toptaste-lehti?

Sisältövastaava Mia Heiskanen valottaa, millainen lehti on tulossa. – Julkaisemme Toptaste-lehden 14.6. Tuomme esille ajankohtaisia uutisia ruoka- ja ravintolamaailmasta, esittelemme kuumimmat bloggarit, ravintoloita ja trendejä, ruoka- ja juomatuotantoa unohtamatta. Sisällöstä löytyy ruokamaailman taiteilijoiden, keittiömestareiden ja alan vaikuttajien haastatteluita ja mukana ovat mm. Kokkimaajoukkue, Helsingin ruokastrategi ja Taste of Helsinki -tapahtuma. Luvassa on siis monipuolinen ja kiinnostava sisältökokonaisuus näin kesän kynnyksellä.

Haluatko kuulla lisää?
Toptaste sisältöyhteistyö ja mainospaketit
Titti Myhrberg, 040 218 4179, titti@toptaste.fi
Valtteri Rantalainen, 040 561 7703, valtteri@toptaste.fi