Elisan asiakaspalvelussa nyt maksuton takaisinsoittopalvelu

Lehdistötiedote 21.3.2012

Elisa on ottanut puhelinpalvelussaan käyttöön asiakkaiden toivoman takaisinsoittopalvelun, joka helpottaa asiointia asiakaspalvelussa. Ruuhkatilanteessa tarjotaan nyt mahdollisuutta takaisinsoittoon, jolloin asiakkaan ei tarvitse jäädä jonottamaan, vaan hänelle soitetaan takaisin heti asiantuntijan vapauduttua.

Elisan viime vuonna tekemän asiakaskyselyn viesti oli selkeä: suuri asiakastyytymättömyyttä aiheuttava asia puhelinpalveluissa on niiden ajoittainen ruuhkaisuus. Asiakkaan palvelukokemusta parantaakseen Elisa kehitti puhelinpalveluunsa takaisinsoittopalvelun, jota testattiin viime vuoden aikana. Hyvän palautteen myötä palvelu on nyt otettu asteittain käyttöön koko Elisan puhelinpalvelussa ja takaisinsoittopalvelua laajennetaan kevään aikana myös Saunalahden asiakkaille.

Takaisinsoittopalvelussa asiakkaan jonopaikka säilyy ja asiakaspalvelijan vapautuessa Elisalta soitetaan automaattisesti takaisin asiakkaalle. Palvelu on asiakkaalle maksuton.

- Takaisinsoittopalvelun avulla asiakaspalvelu on nopeutunut ja ruuhkatilanteissakin asiakkaamme välttävät ikävän jonottamisen. Keräämme jatkuvasti asiakaspalautetta palveluidemme laadusta ja toimivuudesta ja kehitämme sen perusteella palveluamme, kertoo osastopäällikkö Pekka Litmanen Elisalta.

Omaguru-palvelu tarjoaa vaivatonta ja kattavaa teknistä apua ilman ylimääräistä jonotusta

Elisan asiakaspalvelun lisäksi tarjolla on suosittu ja operaattoririippumaton Omaguru, neuvonta- ja asennuspalvelu. Omaguru auttaa koti- ja pienyrittäjäasiakkaita kattavasti kaikissa kodin tietotekniikan ja viihde-elektroniikan asennuksissa, käytössä ja pulmatilanteissa. Omaguru palvelee puhelimitse numerossa 0600 900 500 (1,97 €/min + pvm/mpm) ja tarvittaessa myös paikan päällä asiakkaan kotona. Käytössä on etäyhteysmahdollisuus, joka helpottaa asiakkaan pulman ratkaisua.

Omaguru-palvelun verkkosivuilla osoitteessa www.omaguru.fi asiakas voi valita juuri omiin tarpeisiinsa sopivimman asiantuntijan ja soittaa suoraan valitsemalleen henkilölle. Verkkosivuilta näkee myös reaaliajassa paikalla olevat asiantuntijat sekä sen, ovatko he vapaana vai varattuna. Näin asiakkaan ei tarvitse jonottaa puhelimessa turhaan.

Pekka Litmanen, osastopäällikkö, Elisa Oyj, p. 045 6700515, etunimi.sukunimi@elisa.fi
Ari Hyytiäinen, Business Manager/Omaguru, p. 050 5067236, etunimi.sukunimi@elisa.fi

Elisa on tietoliikenne- ja ICT-palveluyritys. Tuomme elämyksiä suomalaisten elämään ja tuottavuutta liiketoimintaan online- ja ICT-palveluillamme. Palvelemme noin 2,2 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Mobiililiittymien markkinajohtajana tarjoamme asiakkaillemme Suomen kattavimman ja nopean 3G-verkon sekä 4G-nopeudet. Liikevaihtomme vuonna 2011 oli 1,53 miljardia euroa ja henkilöstömäärämme 3 750. Tarjoamme palvelut kansainvälisesti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja www.elisa.fi