Elisan Osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

ELISA OYJ PÖRSSITEDOTE 3.9.2019 KLO 12.00

Elisan Osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano on seuraava:

• Antti Mäkinen, toimitusjohtaja, nimeäjä Solidium Oy
  • Reima Rytsölä, varatoimitusjohtaja, nimeäjä Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varma
  • Jouko Pölönen, toimitusjohtaja, nimeäjä Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen
  • Hanna Hiidenpalo, johtaja, sijoitukset, nimeäjänä Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elo
  • Anssi Vanjoki, Elisan hallituksen puheenjohtaja

Osakkeenomistajien nimitystoimikunta valitsee keskuudestaan puheenjohtajan.

Osakkeenomistajien nimitystoimikunnan asettamisesta päätti Elisan yhtiökokous vuonna 2012. Sen tehtävänä on valmistella hallituksen jäseniä ja hallituspalkkioita koskevat ehdotukset seuraavalle varsinaiselle yhtiökokoukselle.