Endomines Finland Oyj:n vuosikertomus 2022 on julkaistu

Endomines Finland Oyj – pörssitiedote, 28.4.2023, klo 16.30 EET

Endomines Finland Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2022 on julkaistu. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja konsernitilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen. Lisäksi vuosikertomuksessa on julkaistu selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportti ja vastuullisuusraportti vuodelta 2022.

Tilinpäätös julkaistaan myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti. Taloudellinen katsaus on saatavilla erillisenä XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti päälaskelmat ja liitetiedot on merkitty XBRL-merkeillä.

Vuosikertomus on luettavissa tämän linkin kautta Endomines Vuosikertomus 2022 ja virallisen tilinpäätöksen sisältämä vuosikertomus myös XHTML-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä. Materiaalit ovat saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://endomines.com/fi/sijoittajat/sijoittajamateriaalit/raportit-ja-esitykset/2022-2/

Kari Vyhtinen, toimitusjohtaja
kari.vyhtinen@endomines.com, +358 40 585 0050