• Exel Composites/

Muutoksia Exel Composites Oyj:n johtoryhmässä: Mikko Rummukainen nimitetty liiketoiminnan kehitysjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi

EXEL COMPOSITES OYJ                    PÖRSSITIEDOTE                    1.3.2019 klo 9:00

Mikko Rummukainen, 40, on nimitetty liiketoiminnan kehitysjohtajaksi (SVP, Business Development) ja Exel Composites Oyj:n konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.3.2019 alkaen. Hänellä on tekniikan tohtorin tutkinto fysiikasta Helsingin Teknillisestä Korkeakoulusta.

Mikko Rummukainen on toiminut Exel Compositesin palveluksessa vuodesta 2011 useissa eri tehtävissä ja vuodesta 2017 hänen vastuualueenaan on ollut liiketoiminnan kehitys (VP, Business Development). Ennen Exel Compositesiä hän toimi muun muassa projektipäällikkönä August Associates:ssa ja tutkijana Helsingin Teknillisessä Korkeakoulussa.

”Mikko Rummukaisella on jo aiemmin ollut olennainen rooli konsernin keskeisissä strategisissa projekteissa ja hän on työskennellyt tiiviisti konsernin johtoryhmän kanssa. Nimityksen myötä ja konsernin johtoryhmän pysyvänä jäsenenä hän saa täydet valtuudet näiden strategisten projektien läpiviemiselle. Vuonna 2018 aloitimme kustannussäästöohjelman konsernin kannattavuuden parantamiseksi, jonka toteuttamisessa Mikko Rummukaisella on tärkeä rooli”, sanoo Exel Compositesin toimitusjohtaja Riku Kytömäki.

Vantaalla, 1.3.2019

Liiketoiminnan perustana ovat henkilöstön korkeatasoinen osaaminen ja yhtiön vuosikymmenien aikana kehittämät komposiittiteknologiat perustuen vahvaan innovaatiofokukseen. Yhdeksän Euroopassa, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa sijaitsevan tuotantolaitoksen sekä maailmanlaajuisen myyntiverkoston myötä ylivoimainen asiakaskokemus ja maailmanluokan operaatiot ajavat meitä toiminnassamme eteenpäin.