Ernst & Youngin veropalveluille arvostettu Tax Firm of the Year -palkinto

Ernst & Youngin veropalvelut palkittiin jo neljännen kerran Suomen parhaina. Suomen Ernst & Young on saanut veroalan arvostetun palkinnon myös vuosina 2011, 2008 ja 2007.

– Saamamme palkinto on tunnustus hyvästä ja tinkimättömästä työstä, jota veroyksikkömme asiantuntijat ovat tehneet. Erityisesti valmiutemme kuunnella asiakkaitamme ja aktiivisesti etsiä ratkaisuja heidän kulloisiinkin haasteisiinsa käänsi valinnassa vaakakuppia meidän eduksemme, veroyksikön johtaja, partneri Kari Pasanen arvioi saavutusta.

Tax Firm of the Year -palkinnon myöntää riippumaton International Tax Review -julkaisu, joka valitsee maan parhaan veropalveluiden tarjoajan vuosittain kustakin Euroopan maasta.

Palkinto myös viidelle muulle Ernst & Youngin maayksikölle Euroopassa

Suomen lisäksi Unkarissa ja Ukrainassa Ernst & Young valittiin maidensa parhaiksi veropalveluiden tarjoajaksi. Kreikassa, Unkarissa ja Venäjällä Ernst & Young nimettiin lisäksi maansa parhaaksi siirtohinnoitteluosaajaksi.

– Ernst & Youngin vero-osaaminen on huippuluokkaa ja vahvan globaalin verkostomme kautta suomalaiset asiakkaamme pääsevät hyötymään kansainvälisestä osaamisestamme. Verotuksessa ja siihen liittyvissä linjauksissa muutokset tapahtuvat tyypillisesti nopeasti. Nyt myönnettyjen palkintojen perusteella voimme todeta, että pystymme tarjoamaan muuttuvassa toimintaympäristössä toimiville asiakkaillemme asiantuntevaa ja luotettavaa veroneuvontaa niin Suomessa kuin kansainvälisesti, Pasanen toteaa.

Lisätietoa

Kari Pasanen, partneri, veroyksikön johtaja, Ernst & Young Oy, puh. 0400 677 665, kari.pasanen@fi.ey.com

Jenni Pekkinen, viestintäpäällikkö, Ernst & Young Oy, puh. 050 582 4323, jenni.pekkinen@fi.ey.com

Ernst & Young

Ernst & Young on johtava maailmanlaajuinen tilintarkastuksen, verokonsultoinnin, yritysjärjestelyiden, liikkeenjohdon konsultoinnin ja liikejuridiikan asiantuntija. Yhteiset arvot ja vahva sitoutuminen laatuun muodostavat perustan 152 000 ammattilaisemme kansainväliselle yhteistyölle. Vaikutamme henkilöstömme ja asiakkaidemme sekä meitä ympäröivän yhteiskunnan kasvuun ja kehitykseen tunnistamalla mahdollisuudet ja tukemalla tavoitteiden toteuttamisessa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.ey.com/fi.