EY on Suomen viidenneksi parhain työpaikka

EY on valittu yhdeksi Suomen parhaimmista työpaikoista Great Place to Work -instituutin tutkimuksessa suurten organisaatioiden sarjassa. EY:n sijoittuminen tässä tutkimuksessa on ollut vahvan nousujohteista kahtena viimeisimpänä vuonna: vuonna 2019 EY sai historiansa ensimmäisen Great Place to Work® -sertifikaatin ja nyt sijoittui suurten organisaatioiden sarjassa Suomen viiden parhaimman yrityksen joukkoon. Suomen parhaat työpaikat 2020 julkistettiin eilen 13.12.2020 pidetyssä Gaalassa.

”Meille yritys- ja johtamiskulttuurin kehittäminen on kasvutarina, johon olemme määrätietoisesti panostaneet, henkilöstöä herkällä korvalla kuunnellen. Jo viime vuonna ansaitsemamme Great Place to Work® -sertifikaatti loi uskoa siihen, että toimenpiteillämme on ollut merkitystä ja suunta oikea, ja nyt sitten Suomen viiden kärkiyhtiön joukkoon pääseminen kruunaa kaiken!”, iloitsee Mikko Äijälä, Suomen EY:n toimitusjohtaja.

Suomen parhaat työpaikat -listaus perustuu Great Place to Work -organisaation tutkimukseen, jossa suurin painoarvo on työntekijöiden kokemuksella työpaikastaan. Trust Index -henkilöstökyselyn mukaan Suomen EY:n työntekijät arvostavat työnantajassaan erityisesti hyvää johtajuutta ja vastuun antamista sekä tasa-arvoista, turvallista ja ystävällistä työyhteisöä.

”Meillä Trust Index:in kaltaiset henkilöstökyselyt toimivat sekä mittarina että kehittämistyökaluna. Olemme panostaneet viime vuosina etenkin työntekijöiden sekä esimiesten jatkuvaan kehittymiseen ja uratavoitteiden toteutumiseen sekä työyhteisön kehittämiseen yhä tasa-arvoisempaan ja inklusiivisempaan suuntaan”, kertoo EY Suomen henkilöstöjohtaja Katariina Jalas.

Suomen EY on osallistunut Great Place to Work® -instituutin tutkimukseen jo useampana vuotena. Vuonna 2019 Suomen EY:lle myönnettiin Great Place to Work® -sertifikaatti ensimmäistä kertaa. Sertifikaatin kriteerinä on vähintään 70 % tuloksen saavuttaminen Trust Index © -henkilöstökyselyssä, joka mittaa työntekijöiden kokemuksia omasta työpaikastaan. Suomen EY:lle on myönnetty Great Place to Work® -sertifikaatti suurten yritysten (yli 500 työntekijää) sarjassa. Sertifikaatti myönnetään aina vuodeksi kerrallaan ja se on voimassa 12 kk Trust Index © -kyselyn päättymisestä eli lokakuuhun 2020 saakka.

Mikko Äijälä, toimitusjohtaja, EY, puh. 040 709 2907, mikko.aijala@fi.ey.com
Katariina Jalas, henkilöstöjohtaja, EY, puh. 040 777 8326, katariina.jalas@fi.ey.com
Anne Irmola, markkinointipäällikkö, EY, puh. 050 566 3854, anne.irmola@fi.ey.com

EY on globaali tilintarkastuksen, verotuksen, liikejuridiikan ja yritysjärjestelyiden asiantuntija sekä liikkeenjohdon konsultti. Näkemyksemme ja korkealaatuiset palvelumme vahvistavat luottamusta pääomamarkkinoiden ja talouden toimintaan kaikkialla maailmassa. Kasvatamme huippuosaajia, joiden yhteistyöllä lunastamme lupauksemme ja rakennamme parempaa työ- ja liike-elämää sekä toimivampaa maailmaa asiakkaillemme, omalle henkilöstöllemme ja yhteisöille, joissa toimimme. Lisätietoja löydät internetistä www.ey.com/fi. Voit myös seurata meitä Twitterissä: @EY_Suomi.