EY tukee ihmisoikeuksia Helsinki Priden yhteistyökumppanina

Konsultti- ja tilintarkastusyhtiö EY edistää tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia yhteistyössä Helsinki Pride -tapahtuman kanssa jo neljäntenä peräkkäisenä vuotena. Virallista Helsinki Pride 2022 -juhlaviikkoa vietetään 27.6.–3.7.

EY on ihmisoikeus- ja kulttuuritapahtuma Helsinki Priden vuoden 2022 virallinen yhteistyökumppani jo neljättä vuotta peräkkäin. EY on sitoutunut edistämään työympäristöä, joka vaalii jokaisen työntekijän ainutlaatuisuutta, tukee erilaisia toimintatapoja sekä edistää tiimiytymistä ja yhteenkuuluvuutta.

”EY:llä välitämme henkilöstömme monimuotoisuudesta ja hyvinvoinnista. Haluamme ylläpitää vuoden jokaisena päivänä tunnetta siitä, että jokainen meistä voi olla aidosti oma itsensä. Priden juhlistaminen kesäkuun ajan ja virallisella juhlaviikolla on oivallinen tilaisuus lisätä oman henkilöstömme, muiden organisaatioiden ja koko yhteiskunnan ymmärrystä työelämän tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta”, sanoo Mikko Äijälä, EY Suomen toimitusjohtaja.

Pride-tapahtumia koko kesäkuun ajan

EY osoittaa tukeaan yhdenvertaisuudelle ja LGBTQI+-yhteisölle koko kesäkuun ajan eri tapahtumien avulla sekä Suomessa että muissa Pohjoismaissa. Tapahtumat ovat avoimia kaikille EY:läisille. Luvassa on muun muassa yrityksen sisäisen tasa-arvojärjestön toimintaan ja inklusiiviseen kielenkäyttöön liittyviä seminaareja sekä paikalliseen Pride-kulkueeseen osallistuminen ja piknikin järjestäminen.

EY:n asiantuntijat osallistuvat Helsinki Priden järjestämään Working with Pride -ammattilaistapahtumaan, jonka tavoitteena on jakaa tietoa sekä oppia toisilta organisaatioilta yhdenvertaisuudesta ja monimuotoisuudesta työelämässä.

EY tarjoaa henkilöstölleen myös inklusiivisen johtajuuden verkkokurssin sekä mahdollisuuden vaikuttaa tasa-arvo- ja yhdenvertaisuuskyselyn avulla. Tuen osoittamiseen on tarjolla myös Pride-teemaisia kaulanauhoja, t-paitoja ja muita oheistuotteita.

Lisätietoja Helsinki Pride -tapahtumasta ja juhlaviikosta: https://pride.fi/

Katariina Jalas,
HR-johtaja, EY Suomi
katariina.jalas@fi.ey.com, p. 040 777 8326

Katja Ollila, Brand Strategy Leader, EY Suomi
katja.ollila@fi.ey.com

EY | Building a better working world

EY rakentaa paremmin toimivaa maailmaa, auttaen luomaan pitkäaikaista arvoa asiakkaillemme, henkilöstöllemme ja yhteiskunnalle sekä rakentaen luottamusta pääomamarkkinoilla.

Hyödyntäen dataa ja teknologiaa, EY:n monipuoliset tiimit yli 150 maassa luovat luottamusta tilintarkastuspalveluiden avulla sekä auttavat asiakkaitamme kasvamaan, uudistumaan ja toimimaan paremmin.

Tilintarkastuksen, konsultoinnin, laki-, strategia-, vero- ja transaktiopalveluiden parissa työskentelevät EY-tiimit kysyvät parempia kysymyksiä löytääkseen uusia vastauksia nykypäivän monimutkaisiin ongelmiin.

Lisätietoja löydät internetistä www.ey.com/fi.
Voit myös seurata meitä Twitterissä @EY_Suomi