EY vahvistaa lakipalvelujaan Päijät-Hämeessä ja Kaakkois-Suomessa

Tilintarkastus- ja konsulttiyritys EY vahvistaa Lahden-seudun lakipalvelujaan liiketoimintakaupalla, jossa Asianajotoimisto Saloranta Oy:n neljä yritysjuridiikan asiantuntijaa siirtyvät 1.8.2018 EY:n palvelukseen.

Tilintarkastus- ja konsulttiyritys EY vahvistaa Päijät-Hämeen ja Kaakkois-Suomen lakipalvelujaan liiketoimintakaupalla, jossa Asianajotoimisto Saloranta Oy:n neljä yritysjuridiikan asiantuntijaa, varatuomari Risto Saloranta, varatuomari Tuija Saloranta, OTM Ville Limnell ja OTM Teemu Yli-Savola siirtyvät 1.8.2018 EY:n palvelukseen. Kauppa vahvistaa EY:n asemaa markkinajohtajana monipuolisissa liikejuridiikan osaamista edellyttävissä asiantuntijapalveluissa Lahden-seudulla.

”Olen iloinen tästä ratkaisusta”, kertoo Risto Saloranta. ”Nykyiseen liikejuridiikkaan keskittyvään toimintaamme verrattuna pääsemme nyt osaksi monipuolista asiantuntijaorganisaatiota, jossa saman katon alta löytyvät liikejuristien lisäksi myös veroasiantuntijat ja talousasiantuntijat eli tilintarkastajat. Tämä on valtava etu asiakkaillemme esimerkiksi yrityskauppatilanteissa. Helsingin-toimistolta löytyvät lisäksi yritysjärjestelyjen asiantuntijat sekä liikkeenjohdon konsultit.”

Asiakastyön lisäksi varatuomari Risto Saloranta ryhtyy johtamaan ja kehittämään EY:n lakipalveluja Päijät-Hämeen ja Kaakkois-Suomen alueella.

”Toivotamme koko tiimin lämpimästi tervetulleiksi EY:lle ja kollegoiksi Lahden-toimistoomme”, sanoo partner Jari Havukainen EY:ltä. ”Näillä vahvistuksilla pystymme tarjoamaan lujaa osaamista laajoissakin yritysjärjestelyissä ja kansainvälisen liikejuridiikan kysymyksissä toimialueemme yrityksille. Tulijat täydentävät EY:n yli 2100 yritysjuristin verkostoa, joka toimii 82 eri maassa kautta maailman.”

Lisätietoja:

KHT, partner Jari Havukainen, EY, Lahti, p. 040 035 7665, jari.havukainen@fi.ey.com

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Hannele Lindell, EY, p. 040 506 8456, hannele.lindell@fi.ey.com

EY on globaali tilintarkastuksen, verotuksen, liikejuridiikan ja yritysjärjestelyiden asiantuntija sekä liikkeenjohdon konsultti. Näkemyksemme ja korkealaatuiset palvelumme vahvistavat luottamusta pääomamarkkinoiden ja talouden toimintaan kaikkialla maailmassa. Kasvatamme huippuosaajia, joiden yhteistyöllä lunastamme lupauksemme ja rakennamme parempaa työ- ja liike-elämää sekä toimivampaa maailmaa asiakkaillemme, omalle henkilöstöllemme ja yhteisöille, joissa toimimme. Lisätietoja löydät internetistä www.ey.com/fi. Voit myös seurata meitä Twitterissä: @EY_Suomi.